Post Restante

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Post Restante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 18:54

Als verassing voor iemand thuis heb ik hier op bokt iets gekocht, maar als ik het thuis laat afleveren dan merkt diegene dat gelijk, beetje jammer van de verassing. Nu heb ik gehoord van de postrestante, je laat het pakketje dan afleveren op het postkantoor en haalt het daar zelf op. Maar hoe werkt dat precies? En wat voor gegevens moet ik dan allemaal aan degene die het verstuurt doorgeven? Meeten ze bijv. wel je adres hebben zodat je weet wanneer je het kan ophalen oid?

Groetjes!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:14

Heb even op de TNT site gekeken en zij zeggen het volgende erover:

Citaat:
Hoe kan ik post sturen naar iemand zonder vaste woon- of verblijfplaats?

U kunt gebruikt maken van de dienst "Poste Restante". Samen met deze aanduiding dient u het vestigingsadres van het dichtstbijzijnde Postkantoor in de adressering op te nemen.

De postzending wordt gedurende maximaal een maand op deze vestiging bewaard. Voor het buitenland is dit 14 tot 90 dagen. Dit is afhankelijk van het land van bestemming. Voor het verzenden van "Poste restante" zijn geen extra kosten verschuldigd.

Informatie over de adressering is op te vragen bij TNT Post Klantenservice op telefoonnummer 058-233 33 33. TNT Post Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00-18.00 uur en op zaterdag van 09.00-16.00 uur.

Even bellen voor de exacte gegevens dus, ze kunnen je daar vast alle info geven die je nodig hebt :)

Maar het is wellicht ook een idee het pakje bij een vriendin te laten bezorgen? Dan kun je het bij haar afhalen.

Storm

Re: Post Restante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:22

Heb je geen lieve buurvrouw waar je het heen kan sturen?

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:24

iddd, lieve buuf of lieve vriendin...

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 19:38

Jawel hoor, maar wat is erop tegen om het gewoon naar het postkantoor te laten brengen?

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 01:27

En dan is de buuf niet thuis, gooien ze het bij jou af. :D Idd gewoon ff bellen met TNT. :-)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:14

TiinkerGirl schreef:
Jawel hoor, maar wat is erop tegen om het gewoon naar het postkantoor te laten brengen?

uum niks natuurlijk :P
T zijn ook maar ideetjes, we proberen alleen een beetje mee te denken.