Jaa morgenochtend om 9 uur kom ik eventjes op Q-Music. Op ons werk luisteren we altijd naar het foute uur, en nu hebben we zelf ook een lijstje ingevuld. Werd ik gisteren ineens gebeld dat ze het lijstje vrijdagochtend uit willen zenden en dat ik vandaag nog gebeld werd om een gesprekje op te nemen. Dat hebben ze gedaan, het was natuurlijk maar heel kort, maar echt superleuk. Ben erg benieuwd morgen!!
Ja we hebben wel echt foute liedjes uitgezocht. Maar weet niet welke ze gaan draaien aangezien ze vandaag al 2 van de liedjes hebben gedraaid die wij er ook bij hadden. Maar goed uiteindelijk hebben we er 30 opgestuurd dus keuze zat. O.a. Toybox - Tarzan & Jane, Aqua - Doctor Jones, Patricia Paay - Je bent niet hip, Nick & Simon - Kijk omhoog, Starmaker - Damn I think I love you, Eurythmics - Sweet Dreams, Vengaboys - Boom, boom, boom, boom, Army of Lovers - Crusified, Backstreet Boys - We've got it going on, 5ive - Everybody get up, Westlife - Flying without wings, Roling Stones - Angie, Beatles - Yesterday. En verder nog wat op de site zelf aangeklikt, maar weet niet meer precies welke. Oh ja ook Achy Breaky Heart en Kelly Family. Dus best een leuke lijst morgen verwacht ik.
haha ja ik heb het zelf niet allemaal uitgekozen, maar de echte foute zoals Aqua en Toybox zijn wel van mij. De rest is door collega's enzo gekozen. Ik dacht ook dat ze live aan de telefoon zaten maar nee dus. Wel jammer dat het niet Gijs was, das zo'n schatje.
Mano88
Geplaatst: 12-02-09 16:36
ik luister op mn werk ook altijd naar het foute uur, dus we zullen het horen morgen!