Samsung tv niet van stand by??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fantast

Samsung tv niet van stand by??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 20:04

Ik heb maandag een samsung le32a457c1d aangeschaft 1 probleem ik krijg hem niet van stand by.
Weet iemand hoe dit moet?
Volgens de handleiding moet dit kunnen alleen het lampje blijft branden wanneer ik de stand by knop in heb gedrukt.

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:19

Als in de handleiding staat dat het moet kunnen zal er misschien wel een mogelijkheid voor zijn, maar ik weet wel dat wij ook een nieuwe samsung tv gekocht hadden en deze inderdaad ook niet van de standby af kan. We hebben het nagevraagd en in de winkel gaven ze ook aan dat samsung altijd standby blijft staan. ( iig blijft het lichtje branden) Wij hebben als oplossing daarom een verlengsnoer ertussen gezet met een schakelknopje zodat hij wel uit kan als we weg zijn. Ik weet niet welk model van samsung we hebben, dus misschien weten anderen meer, maar met een aantal modellen is het dus bekend dat hij niet helemaal uit kan.

Thats_Me

Re: Samsung tv niet van stand by??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:26

Die van ons blijft ook altijd stand-by staan. Vandaar dat wij dus ook een verlengsnoer met aan uit knop ertussen ehbben zitten.

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 20:36

Bedankt voor de reacties, t is zo simpel zou je zeggen maar wanneer je dat ding niet van stand by krijgt word je redelijk gefrustreerd

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:19

Je bedoelt dat je hem helemaal uit kan zetten? Dat kan inderdaad alleen door de stekker er uit te trekken.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:56

Samsung tv's kunnen inderdaad niet helemaal uit, behalve door de stekker er uit te trekken. :) Enige nadeel aan die tv's.. ;)