zwaluwhoeve wie is daar geweest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

zwaluwhoeve wie is daar geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 17:06

In de Metro staat een advertentie,2e persoon gratis bij de Zwaluwhoeve in harderwijk.Vandaag is mijn trouwdag en het lijkt me nou zo heerlijk om binnenkort een verwendag te hebben.Wie is er geweest en is het ontspannend?

benangelique

Re: zwaluwhoeve wie is daar geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:22

ik vind de zwaluwhoeve niet echt een topper. het is vrij snel erg vol en de ruimtes zijn klein. je zit elkaar dus al snel op de lip.
een aanrader is eerder het elysium in bleiswijk.

gefeliciteerd met je trouwdag!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:23

Mijn ouders zijn er geweest.
Je kunt kiezen uit allemaal verschilden baden, massagetechnieken enz, ze kwamen iig helemaal relaxt en ontspannen terug en vonden het een aangename ervaring :).

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:24

Een vriendin van me gaat er volgende maand heen, ik ben er nog niet geweest maar wil er nog wel eens heen gaan.
Wat houd de advertentie in? Voor alles 2e persoon gratis, dus ook behandelingen? Of alleen maar de saunagedeelte?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 17:28

Ontvangst met koffie of thee,gebruik van alle sauna faciliteiten,vrij gebruik van scrubzout en shampoo enz.Vrij gebruik van salounge ruimte,Heerlijke lunch en maaltijd salade en culinaire verassing, en vuluwse opgieting?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:34

Jammer dat het niet op de website staat van metro-aanbiedingen...
Anders had ik het denk ik ook gedaan (ze hebben geen metro meer bij de winkels in mijn buurt).

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 17:35

Als het goed is staat het op de site van de Zwaluwhoeve.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:37

Op de website kan ik het niet vinden.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 17:38

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:40

Ok, dank je!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:04

Ik ben er een aantal keren geweest en ik vind het geweldig :o
Wij gaan vaak doordeweeks (ik werk onregelmatig, mijn vriend neemt dan een dagje vrij) en dan een hele dag (dus met lunch en avondeten)

Te lekker :o

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 18:12

Deze aanbieding is voor een doorde weekse dag dus ik moet iemand vinden die op de kinderen let.

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:58

Ik ben er een keer geweest. Is al een aantal jaren geleden. Was m'n eerste kennismaking met de sauna. Vond het een aangename eerste ervaring!! Het lunchbuffet vond ik ook geweldig. Ik heb wel van anderen gehoord dat, (misschien) doordat de Zwaluwhoeve vaak scherpgeprijsde aanbiedingen heeft, het soms een bepaald publiek is dat er komt. Zo had mijn tante meegemaakt dat er twee mensen buiten in de tuin min of meer s*x hadden op een ligstoel en had mijn tante op haar beurt weer een vriendin die ook niet zulke goede ervaringen had met de Zwaluwhoeve. Ik heb dit zelf niet zo ervaren. Op een doordeweekse dag zal het ook wel iets minder druk zijn. Elysium is inderaad ook een aanrader!!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:41

ben er ook jaren geleden een keertje geweest en ik vond het toen wel een fijne sauna :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:45

door alle aanbiedingen is het er ook door de weeks erg druk en de hygiene schiet er vaak bij in. als ik ga zwemmen wil ik niet met mijn handen door een pluk haar bijvoorbeeld.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:11

Ik hoor alleen maar goede verhalen over de Zwaluwhoeve eigenlijk. Alleen hebben ze wel altijd een heleboel promotie waardoor ik me inderdaad kan inbeelden dat het er af en toe smoordruk moet zijn.

Waarom denk je dat de hygiëne er bij in zou schieten; Benangelique? Lijkt mij dat ze dit als groot bedrijf toch wel serieus nemen en dat er ook veel controle op is? :)

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:13

marleen_usar schreef:
In de Metro staat een advertentie,2e persoon gratis bij de Zwaluwhoeve in harderwijk.Vandaag is mijn trouwdag en het lijkt me nou zo heerlijk om binnenkort een verwendag te hebben.Wie is er geweest en is het ontspannend?

Groot, vol en onpersoonlijk. Ik zou een andere zoeken.
Gefeliciteerd!

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:17

IK ben er ook geweest samen met een vriendin(je moet wat je allebei preuts bent en dus echt niet naakt wil rondlopen).Me vriendin kreeg het al verrassing voor haar verjaardag en we hebben allebei echt heerlijk genoten.
zelfs zo erg dat als we het stoppen met roken volhouden we weer een dagje gaan0
De verhalen over vieze hygiene en mensen die het buiten op de stoelen doen is mij niet opgevallen hoor

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:46

Ik woon er vlak bij, ben er zelf nog nooit geweest maar de verhalen die je hier hoort zijn gewoon goed, alleen is het wel grootschalig, daar moet je dan geen problemen mee hebben.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 08:43

Faelivrin schreef:
Ik hoor alleen maar goede verhalen over de Zwaluwhoeve eigenlijk. Alleen hebben ze wel altijd een heleboel promotie waardoor ik me inderdaad kan inbeelden dat het er af en toe smoordruk moet zijn.

Waarom denk je dat de hygiëne er bij in zou schieten; Benangelique? Lijkt mij dat ze dit als groot bedrijf toch wel serieus nemen en dat er ook veel controle op is? :)

als groot bedrijf moeten ze het in de gaten houden ja, maar door alle drukte schiet dit er zeker bij in. ik hou er gewoon niet van dat als ik sta te douchen met mijn voeten in het zand sta en in het zwembad idd door de haren heen maai.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:00

Ik ben er nu een keer of 3 geweest en nog nooit last van Hygiene problemen gehad hoor :? Kan miss net een keer gebeurd zijn,maar goed,ik heb dr nooit wat van gemerkt.

Ik vind het zelf een heerlijke accomodatie om eens goed te relaxen! Je kan ook beter doordeweeks gaan als in het weekend trouwens.. Gewoon lekker doen dus :j