Ik vroeg me af kun je op een gespecificeerde telefoonrekening ( mobiel ) ook zien naar welke nummers en hoe vaak er een sms is verstuurd?? Of zie je alleen gebelde nummers hierop?
Ik hoor het graag, de reden van deze vraag hou ik liever prive maar met een beetje fantasie kom je al heel ver denk ik.
Ja, dat kan maar alleen voor eigen nummer dacht ik. Dus alleen een specificatie van je eigen telefoonrekening, wie jou heeft gebeld/gesmst en wie jij hebt gebeld en gesmst dacht ik. Dit kun je opvragen bij je profider.
Ja dat kan.Ik kan wie ik gebeld en gesmst heb en ook hoelang ik heb gebelt enzo
Anoniem
Geplaatst: 11-02-09 14:54
ik kan op mijn rekening alles zien bellen sms-en en tijdstip en gespreksduur...
Renske_
Geplaatst: 11-02-09 14:56
Ja dat kan, maar alleen als het om jouw eigen nr gaat en jij dus degene bent die het abbonement heeft afgesloten.
Denk dat ik wel weet waarom je het wil weten, en als je niet aan die gespecificeerde rekening kan komen dan misschien ff de bel geschiedenis van de telefoon bekijken als je daar de kans voor hebt? laatste tig uitgaande oproepen staan daar in, net zoals de ontvangen en gemiste oproepen...
Ja dat kan, zitten volgens mij wel kosten aan verbonden.
Renske_
Geplaatst: 11-02-09 15:04
ligt er aan wat je functie is, de telefoon staat op naam van het bedrijf? Als jij iets met de administratie enz te maken hebt zou je het kunnen proberen, of gewoon heel brutaal de provider bellen/mailen en doen alsof je in opdracht van de baas de specificatie wil zien
Anoniem
Geplaatst: 11-02-09 15:05
mijn man kan m ook krijgen bij het werk gewoon een kopie en daar staat zelfs op van wie hij sms heeft ontvangen..
gewoon even aan je baas vragen dan..
maar voor je eigen telefoon of die van je vriend??
kan je dat niet doen op de website van je provider? ik heb hi en ik kan mijn hele telefoonrekening + alle nummers enzo zien op kpn.nl....
Lynn_Nikita
Geplaatst: 11-02-09 15:57
je vriend is ook je baas, toch? zo is het wat duidelijker
normaal gesproken kan alleen diegene die abbo afgelsoten heeft een specificatie aanvragen als je hem niet vertrouwd kun je hem toch vragen om dat te laten zien ipv achter zijn rug om te doen?
op webside krijg je via je gsm de code toegestuurd, moet hiuj niet toevallig de gsm bij zich hebben zodat hij ziet wat je aan doen bent je krijgt die code opgestuurd en zo kan je inloggen
Nee, de tekst krijg je niet te lezen, alleen de telefoonnummer van wie en waarnaar toe gesmst en gebeld is.
antiklit
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-09 17:19
Nee volgens mij kun je niet ziet wat er gesmst is, en ja mijn vent is ook mijn baas, kan het wel vragen maar dan krijg ik de schuld over vertrouwen enzo, wil eerst een solid case maken voordat ik misschien voor niks de boel overhoop haal en dingen ga suggereren die wellicht nergens op slaan.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 11-02-09 17:36
ik denk dat je beter eerlijk kan zijn, dan dat je achter zijn rug om dingen wil natrekken
die gegevens komen aan op zijn gsm, dus zolang jij die niet in je bezig hebt, is het niet slim om die aanvraag te doen, zo weet hij meteen wat jij doet
en via internt kan je ook veel nalezen, dus als hij dit ooit naleest denk ik niet dat hij daar blij van word
Kiwipitje
Geplaatst: 11-02-09 22:52
Knap als ie daar achterkomt. Staat niets in haar profiel, nergens een naam, ook haar gebruikersnaam niet
Haha haar profiel is sowieso niet echt veel wijs. Ze is volgens haar profiel een man, en haar beroep is huisVROUW. Dus mooie knappe vent van d'r als hij dit vind. Tenzij ze in het verleden privé berichten hier op heeft gegooid over haar paard oid.
Maar; rekening kun je opvragen als echtgenote/partner hoor. Van zakelijke telefoon kun je ook op die manier voor elkaar krijgen. Wel op tijd onderscheppen bij de post. Als je Hi hebt als provider kun je er ook via de site achter komen, daar heb je online gespecificeerde rekeningen.