Het is dus nu mijn telefoon die blijft smsen naar mezelf. Namelijk het bericht dat ik een oproep heb gemist om 17.02. Ik heb al teruggebeld, mijn telefoon uitgezet, het smsje bewaard. Maar heb hem inmiddels al een stuk of 10x gehad, maar hij staat maar 1x in mijn inbox, dus dat is ook wel redelijk vreemd. Heeft een van jullie enig idee hoe dit weer stopt?
Heel suf misschien, maar heb je het smsje al geopend? Mijn tel geeft ook een waarschuwing als ik een berichtje heb maar niet gelezen, net zo lang tot ik hem wel gelezen heb.
Als het goed is heb ik een oplossing, dus voor mensen die hier ook last van hebben en een Nokia hebben: doe de simkaart in een andere telefoon, wacht tot je daar de sms krijgt. Op die telefoon moet je die sms wissen en dan je simkaart weer terugstoppen. Scheen een bekend nokia probleem te zijn.
Ik heb het ook gehad met mijn nokia maar die was wel al wat ouder deed het alleen het laatste gedeelde van het 2e jaar. Gaat vanzelf weer weg! meestal na 1 of 2 dagen.
het heeft geholpen om de simkaart in een andere telefoon te doen, dan wachten tot je de sms krijgt en dan wissen. Na 2 dagen was ik al die smsjes wel zat haha. Wie weet helpt het bij jou de volgende keer ook.
Iepke
Geplaatst: 15-02-09 01:04
Haha, bekend probleem inderdaad. Je kan deze sms-service ook uitzetten, kan via zo'n menu bij je persoonlijke instellingen. (Dacht bij voicemail, weet het ff niet meer precies, maar het is me ooit wel gelukt ) En anders liet ik m gewoon ongelezen staan...