kwam dit filmpje toevallig tegen op msn.nl die man moet zich echt rot zijn geschrokken, en de machinist moet zijn hart echt in zijn keel hebben zitten!
Getver... Gelukkig gaat het nog net goed, maar ik denk dat de machinist er misschien wel anders over dacht... Wat heb je toch een idioten op de wereld .
Dit was gisteren op het nieuws.Het gaat over een nieuwe commercial van de Britse spoorwegen om mensen te waarschuwen. Ze zijn het daar namelijk spuugzat dat veel mensen de seinen negeren.
S_uus
Ik weet niet hoor.. maar ik vind het een beetje nep lijken.. Niet het filmpje, maar dat die mensen gewoon zo stil blijven staan.. Als iemand echt bijna voor de trein springt, en je staat daar naast, dan blijf je toch niet zo dom staan kijken??
Vaak zie je de trein te laat aankomen om te reageren.
ponyta
Geplaatst: 11-02-09 12:34
ohh wat erg!
Erna_
Geplaatst: 11-02-09 13:07
Ik zag hem gisteren op de BBC. Het is inderdaad die vent zijn schoen die daar door de lucht vliegt. Ze lieten nog een paar filmpjes zien van idioten die denken dat ze er nog wel voor langs kunnen. Net of die hekken voor de lol naar beneden gaan als er een trein aankomt.........