Ik heb eind vorig jaar een Top Familiale Polis laten afsluiten (lees: 1 polis) waarin mijn beide rijpaarden zijn opgenomen qua verzekering.
Die verzekering kostte me €61 en een beetje en die heb ik dan ook netjes betaald.
Wat blijkt nu, dat de bankdirecteur 2 polissen heeft aangemaakt
Dus ipv eerst een aanmaning te krijgen van die tweede polis krijg ik gewoon direct een brief van een deurwaarder waarop ik lekker €75 extra moet betalen
Hmm slik, ik over mijn toeren want hoe kan dit gebeuren, ik ben zeker niet arm maar ik kan mijn centjes wel beter gebruiken
2 uur en heel wat telefoontjes later blijkt dit weer maar eens een fout te zijn van mijn bank en ga ik waarschijnlijk enkel de administratiekosten van €13 moeten betalen, maar als mijn bankier de fout niet had gemaakt, kon ik die €13 lekker in mijn spaarpot steken!Fouten zijn menselijk, maar dankzij deze bankier ben ik toch al wat centen verloren... Zo heeft hij ook al eens 'per ongeluk' €1000 meer aangevraagd voor onze lening die wij nog steeds netjes mogen afbetalen, 'per ongeluk' een autoverzekering aangevraagd met een omnium die we niet aangevraagd hadden (verzekering wel, omnium niet
), kortom, al heel veel miserie...Al een geluk is het een brave behulpzame man, echter een beetje verstrooid en mijn hart voelt zich momenteel 40 jaar ouder

)