dronken bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zwieke

dronken bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 23:42

Nu vraag ik me af, wat is/zijn jouw beste/grappigste blooper(s) die je in je dronken bui ooit gedaan hebt? :D

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:44

De bosjes in fietsen :o

92smartie92

Re: dronken bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:45

Lantaarnpaal zoenen. :')

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 23:46

92smartie92 schreef:

nee serieus, raap me op :') hoe kwam je tot dat idee? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:48

No way dat ik dat soort dingen online zet. := Dat zijn toch niet echt dingen waar je trots op bent neem ik aan := Stel dat je toekomstige werkgever het leest ofzo, of je ouders.. haha.

Maar stiekem ga ik dit topic wel erg leuk vinden om te lezen.. O:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-02-09 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:48

zwieke schreef:
92smartie92 schreef:

nee serieus, raap me op :') hoe kwam je tot dat idee? :P

En vooral: was het kussen of echt zoenen? :')

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:49

In een vuilnisbak gaan slapen terwijl ik echt dacht dat ik thuis was :P

92smartie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:50

Haha!! Het was meer omhelzen en kussen, want ik vond ''hem zo mooi''. :')

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:50

Mijn fiets parkeren tegen een hek, talud van snelweg oplopen en dan gaan liggen. Vriend roept: Wat ben je aan het doen waarop ik antwoord ga ook liggen man, ben moe ga slapen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:55

:') omg, ik kom hier later op terug, na carnaval (A)

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:55

Heel hard een zandpad met zacht zand opfietsen en vervolgens dus omvallen. En als je met nog een dronken iemand bent dus vol tegen elkaar aan fietsen O:). Op een voetbalveld met al je vriendinnen gaan roeien. En vooral niet te vergeten, bij de buren je sleutel in het slot proberen te doen O:).

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:57

haha toevallig van het weekend een vriend van me die enkelt de fietsenstalling op slot had gedaan behalve zijn fiets.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:58

eergister nacht (of moet ik zegge: ochtend ;) ) toen ik onverwachts een collega tegenkwam op een feestje, en ik riep: ik moet morgen werken!!!

foutje.. :)

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:58

in de sloot fietsen!ene in iemand zijn tuin plassen :+
ene ik heb ook al een bij iemand voor de deur ge.... :r
ow ja en hele lelijke kerels zoenen := (dat ie niet zo knap was kwam je dan de volgende dag achter)
ik heb ook al eens naar de auto gerent van mijn vriendje en de deur open getrokken!........
bleek mijn vriendje niet te zijn......auto leek er wel op! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:01

WildWings schreef:
No way dat ik dat soort dingen online zet. := Dat zijn toch niet echt dingen waar je trots op bent neem ik aan := Stel dat je toekomstige werkgever het leest ofzo, of je ouders.. haha.

Mijn ouders weten het meeste wel, toen ik nog thuis woonde kregen ze het wel mee. :D

De heel genante dingen zal ik maar achterwege laten, maar mijn ouders zijn dus eens heel bruut wakker geworden omdat ik dronken thuis kwam... zij slapen naast de badkamer en ik wilde absoluut nog douchen voor ik naar bed ging, al kon ik nog amper op mijn benen staan (was ook al minstens 4 keer van de fiets gevallen).
Op de overloop hebben ze een behoorlijke afstap naar de badkamer en dat was ik even vergeten. Er stonden metalen wasmanden en daar viel ik dus enorm hard tegenaan. Iedereen meteen wakker. :D

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:13

Uhmmm :o

-Dronken een discotheek uitkomen en vervolgens midden op het plein te gaan dansen.
-Dronken tegen mensen die ik niet ken, vertellen hoe mooi bomen wel niet zijn.
-Dronken tegen vriendin zeggen dat ze uit moet kijken voor dat paaltje, en er vervolgens zelf tegen aan lopen.
-Dronken op de wc willen zitten, en vervolgens náást de wc zit.
-Dronken in mezelf denken en heel hard lachen om iets wat ik zelf had bedacht, en de hele stad kon ervan meegenieten.
-Dronken de sleutel bij de buurvrouw in de deur willen steken.
-Dronken in de douche gaan slapen, denkend dat dat mijn slaapkamer was.
-Dronken de trap oplopen en weer heel snel beneden zijn, omdat ik me vergiste in de eerste 3 treden.

Dan nog even een grappig verhaaltje. Ong anderhalf jaar geleden, toen ik net met mijn toenmalige vriend had, hadden we een soort van feestje bij mij thuis. Maargoed aardig wat gedronken en bij ons huis tegenover heb je een voetbalveld, dus wij wilden wel even dronken gaan voetballen met zn allen (Ik, mijn vriend, een kameraad van hem, zijn vriendin en 2 achterneefjes van mij). Nouja goed, totdat ik een aanloop wou nemen om die bal een trap te geven, struikelde ik over mijn eigen benen heen en klapte met mijn mond op de grond. Bleek later te zijn dat ik een dikke gat in mijn lip had. Nouja goed wij weer naar binnen, nog wat gedronken en een halfuur later naar boven gelopen. Mn vriend vroeg zich af waar ik bleef en liep naar boven toe en riep mij. Ik zo van ja ik sta onder de douche. Dus hij komt binnen, had ik mijn broek, sokken en schoenen nog aan en had alleen mijn truitje aangetrokken waardoor ik dus ook in mn bh stond. Mn vriend heel droog van oh waarom sta jij met kleren onder de douche? Ik zo eh weet ik niet. Naja goed bleef eronder staan en was een beetje in mezelf aan denken en een beetje aan het ontnuchteren (nouja goed nog even dronken haha) totdat ik in een keer heel hard begon te schreeuwen dat ikk naar het ziekenhuis moest, omdat ik een gat in mijn lip had. Dus ik loop die douche uit en gleed knetterhard onderuit tegen de wasmachine aan, dus ben nog harder gaan schreeuwen( en lachen tegelijk en mijn vriend kwam niet meer bij ). Naja goed, uiteindelijk gewoon naar boven toegelopen, natte kleren uitgetrokken en afgedroogd en naar bed toe gegaan. Vriendlief was later nog gekomen toen de rest weg was.
Dit hele verhaal hoorde ik de volgende dag pas weer, en heb me behoorlijk geschaamd toen hij het zei waar de luitjes van de dag daarvoor bij waren haha. Toch hebben we nog aardig gelachen om dit verhaal :P

Zoals je leest, dus nog wel aardig wat bloopers. Maar denk dat er nog wel meer komen naar Carnaval.
Als ik het zo weer terug lees, schaam ik me kapot whaha :o

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:17

Hilarische verhalen :P

Verder als van een stoepje vallen kom ik niet hoor en dat was ook nog omdat degene met wie ik liep alvast naar beneden sprong en ik erachter aan werd gesleurd (okee, had het stoepje ook echt niet door :P). Maar was toen ook echt niet dronken :n

Sharoontje, doe maar voorzichtig met carnaval :P

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:19

mmmmm
Op het fietspad gaan slapen, vervolgens niets meer weten en ten huwelijk worden gevraagd door een vent van rond de 50/60 terwijl ik 15/16 was...was een carnaval
Door een jongen een eindje gedragen doordat lopen moeilijk gaat.
Vervolgens verkeerd om in je bed gaan liggen met je kleren aan en in slaap vallen..

Dit alles op 1 avond O:)
Geloof dat me vriendinnen me niet meer grappig vonden.

Bumba01

Haha meestal zijn het gewoon bloopers, waar je de volgende dag smakelijk om kan lachen, echt gewond ofzo ben ik niet geraakt met dat soort dingen haha. Echt die dingetjes waar je de volgende dag dubbel om ligt :P

patserke

heel veel bier met rietje drinken, toen een jongen wille schuppen en viel ik:P in de stad waar overal mensen liepen, toen een sigaret bij de filter aangestoken en zo zig zaggend lopen dat ik de lantarenpaal aanraakte, auwww... ook een keer een hele fles dropshot opgedronken in 1 uur tijd en ik ben maar 1,55 dus dat schoot lekker aan. en dat was pas indrinken ik heb de stad niet meer gezien, en met een plastic zak in de auto ligge spuge:P

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:20

Schiet me er nog 1 te binnen van een vriend van me. Vriend van me was eerder weggegaan met de fiets en ik en mn vriend liepen kort daarna naar huis. Komen we hem al liggend tegen met zijn fiets gedeeltelijk over hem heen. Probeer hem wakker te maken en hij roept uit het niets ga slapen ik heb het koud en trekt zo zijn fiets tot zijn kin als een deken. Heb in een deuk gelegen dat ik hem zo zag liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:22

Vaak is het (achteraf) wel grappig allemaal, maar zorgen jullie er wel voor dat jullie veilig zijn? Daarmee bedoel ik dat je mensen/vrienden om je heen hebt die nuchter zijn/blijven en er voor zorgen dat je goed thuis komt. Klinkt misschien heel betuttelend, en er is ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid, maar het is toch iets om bij stil te staan denk ik.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:22

Ik ga hier zo meelezen. :')
Voor mij is het vrij moeilijk om dronken te worden en kan helaas zelf niks kwijt, maar het is geniaal om deze verhalen te lezen. :D

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:26

haha indd na carnaval zal dit topic uitgebreid worden.
Ik ben ooit toen ik zat was een ook zat iemand die op een kruk zat op zn hoofd gaan tikken, en die viel zo achterover de kruk af, tegen de spiegelwand die in 1000 stukjes spatten. En vervolgens gewoon aanlopen alsof er niks gebeurd was.

En een keer ben ik buiten in de winter op straat gaan liggen, voor de school. De verkeerde jongen gaan zoenen. Die achteraf gelukkig wel erg lekker bleek. en de leraren uit gaan lachen die aan het dansen waren. en de volgende dag niet zo aardig waren tegen me.

En daarna viel ik de auto uit, en ben ik een half uur naar mijn huis gaan zoeken, die ik niet kon vinden.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:29

RedPassion schreef:
Vaak is het (achteraf) wel grappig allemaal, maar zorgen jullie er wel voor dat jullie veilig zijn? Daarmee bedoel ik dat je mensen/vrienden om je heen hebt die nuchter zijn/blijven en er voor zorgen dat je goed thuis komt. Klinkt misschien heel betuttelend, en er is ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid, maar het is toch iets om bij stil te staan denk ik.

Als ik de stad inga, is het met mijn vriend. Vriend drinkt ook, af en toe dronken en verder aangeschoten of niet (zelfde als mij). Maar de discotheek waar wij heengaan, is bijna een en al bekenden van ons. En dr zitten er veel tussen die niet drinken, dus mochten ze denken van ohh komen die veilig thuis. Dan lopen ze met ons mee naar mijn huis totdat we binnen zijn en anders bel ik (nog in en nuchtere toestand) een taxi en geef ik een tijd door, zodat hij ons op kan pikken.

Nu niet denken, dat als we uitgaan, we altijd helemaal van de kaart zijn. Dit is dus niet zo :) We gaan 2a3 keer in de maand uit waarvan 1x dronken en de rest aangeschoten of niet :) Nouja en als ik en mn vriend aangeschoten zijn, kunnen we nog aardig helder denken :) Dus wat dat betreft, komen we nog aardig veilig thuis :)
Laatst bijgewerkt door Bumba01 op 10-02-09 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt