Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ze kunnen je alleen nog ontslaan als ze het zelf doen mits geldige reden. Ga gewoon naar je nieuwe teamleider en zeg dat je het er nu super naar je zin hebt? Het is niet dat er personeel te rapen valt dezer dagen. Jij kent je job nu en het is veel gemakkelijker om iemand met ervaring in het vak te houden dan iemand opnieuw op te leiden. Veel succes! 
Als je een contract bepaalde tijd hebt tot april, kunnen ze het gewoon niet meer verlengen. Als het contract onbepaalde duur is ben je safe. Nijn schreef:Nou als je je baan daadwerkelijk leuk vind zou ik er wel voor kruipen... blijkbaar wil je er toch niet zo graag blijven?
en wat knap dat jij dat kan beoordelen?!
NoGo schreef:Dankjulliewel....het leuke van alles is dat me teamleider ziek bleek te zijn en mijn fantastische oude teamleider (grrrrr) binnen kwam lopen en tegen me collega zei ook ik zeg het haar zelf wel even (dat mijn nieuwe teamleider ziek is) Vervolgens vroeg hij of verder alles goed is (zooooo achterbaks) heb daarop geantwoord prima ben omgedraaid en weggelopen.
lifaya schreef:ooeeeeh dat is wel lastig en wat een pech! Mischien je andere teamleider eff belletje geven hierover en erover inlichten! Is wel het beste, dan vertel je ook meteen wat je dwars zat
te gaan bellen....!Inguhh schreef:Weet je zeker dat je nieuwe teamleider niet je oude heeft gestuurd als vervanging? (is niet logisch hoor, maar als dat zo is dan was het niet zo slim om weg te lopen)
Maar voor de rest, zolang je zelf niks tekent kunnen ze je eigenlijk weinig maken. Of je moet al een aantal slechte beoordelingen hebben staan, maar zoals ik dit hoor is dat nog niet het geval
.
) ook geroepen 'ben ik toch per april weg kan je er een vacature vast uitgooien!'
sorry.......