eens in de zoveel tijd moet ik er toch echt aan geloven, dan is mn kast weer een oorlogsgebied geworden. overal (stukken) kleren en dingen die ik al jaren niet meer meer aan gehad heb.
met een zwaar gemoed mezelf toch maar aan het werk gezet en de hele inhoud op de grond gemieterd! zo, nu moet ik het wel weer opruimen
alles ordenen en uiteindelijk 4 (!)
vuilniszakken vol kleren uit mn kast gehaald (nouja eigenlijk "maar" 3, want die ene had ik al in mn kast zitten
)plus een vuilnis zak vol spullen en troep waarvan ik niet eens meer wist hoe het in hemelsnaam ooit in mn kast is gekomen
ik moet zeggen nu het eindelijk allemaal weer opgeruimd is geeft dat wel een net gevoel.
en je zitten natuurlijk allemaal bonussen aan vast. ik heb allemaal dingen teruggevonden die ik kwijt was
o.a. een full-maat halster dat ik ooit heel lang geleden heb gekocht en nooit heb gebruikt ( kaartje hangt er zelfs nog aan
) *is te koop* en een hele oude schimmelige martingaal
* is niet te koop, die ligt in de vuilnisbak*en ik heb nu ruimte voor nieuwe troep
en de oude kleren? niet gevreesd, die beginnen morgen aan hun tweede leven in roemenië. dus ik heb zelfs nog een goede daad gedaan