ze zitten weer goed in roemenië

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

ze zitten weer goed in roemenië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 18:25

tja zo kan je ook je zondag doorbrengen, door je hele kledingkast op te ruimen.

eens in de zoveel tijd moet ik er toch echt aan geloven, dan is mn kast weer een oorlogsgebied geworden. overal (stukken) kleren en dingen die ik al jaren niet meer meer aan gehad heb.
met een zwaar gemoed mezelf toch maar aan het werk gezet en de hele inhoud op de grond gemieterd! zo, nu moet ik het wel weer opruimen ~~}>

alles ordenen en uiteindelijk 4 (!) :oo vuilniszakken vol kleren uit mn kast gehaald (nouja eigenlijk "maar" 3, want die ene had ik al in mn kast zitten :? )
plus een vuilnis zak vol spullen en troep waarvan ik niet eens meer wist hoe het in hemelsnaam ooit in mn kast is gekomen :+

ik moet zeggen nu het eindelijk allemaal weer opgeruimd is geeft dat wel een net gevoel.
en je zitten natuurlijk allemaal bonussen aan vast. ik heb allemaal dingen teruggevonden die ik kwijt was :D
o.a. een full-maat halster dat ik ooit heel lang geleden heb gekocht en nooit heb gebruikt ( kaartje hangt er zelfs nog aan :o ) *is te koop* en een hele oude schimmelige martingaal -O- * is niet te koop, die ligt in de vuilnisbak*
en ik heb nu ruimte voor nieuwe troep *\o/*
en de oude kleren? niet gevreesd, die beginnen morgen aan hun tweede leven in roemenië. dus ik heb zelfs nog een goede daad gedaan +:)+

Eydis

Re: ze zitten weer goed in roemenië

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:28

Ik gister ook gedaan :D
Bim Bam kwam langs dus meteen grote zak langs de kant van de weg voor Polen ;)
Geeft wel een opgeruimd gevoel he?

Nickeltje

Re: ze zitten weer goed in roemenië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 08:59

VVDD > LZP

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:19

Ik heb vanmorgen ook een zak aan de straat gezet. Gek genoeg geeft het niet zo'n opgeruimd gevoel als dat ik had verwacht, dan zie je maar weer dat een zak eigenlijk lang niet zo veel is. Ik heb stapels kleding liggen waarvan alleen de bovenste helft in roulatie is, dus ik vond het wel een goed idee om maar eens wat weg te doen. En.. terwijl ik deze post typ, komt het busje langs en worden mijn oude kleren meegenomen.. daag, tot nooit meer ziens! :evaw: :\

Hier vertellen ze niet naar welk land je oude kleding gaat, het wordt verdeeld geloof ik. Katoen gaat naar de katoenindustrie, handdoeken naar Pieterburen, etc.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:21

dat geeft altijd een heerlijk gevoel, misschien moet ik dat ook maar weer eens doen want ik heb zó'n rotzooi in mn kast... maar jezelf er toe zetten is nie gemakkelijk haha :D