Magnetische oorbellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Magnetische oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 15:48

Het lijkt mij erg leuk om af en toe oorbellen te dragen. Omdat wondjes bij mij heel snel ontsteken en ik oorbellen niet altijd in wil, wil ik eigenlijk geen gaatjes laten schieten. In elk geval wil ik eerst eens een tijdje proberen of ik het leuk vind staan. Maar hoe doe je dat zonder gaatjes en zonder dat je oor wordt afgeknepen door een klemmetje: met magnetische oorbellen!
Je hebt dan een magneetje achter je oor en een knopje/hangertje ervoor. Het ziet er net uit als echte oorbellen, maar je hoeft dus geen gaatjes! Ik vraag me alleen af of het wel goed blijft zitten en of je ze gewoon in een sieradenwinkeltje kan kopen.

Heeft er iemand ervaring met magnetische oorbellen? En waar kan je ze kopen?

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 15:51

ik weet dat ze er een heleboel bij Claire's hebben. Ik weet niet of je die winkel in de buurt hebt.
ik heb géén idee of het goed blijft zitten.

Anoniem

Re: Magnetische oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 15:55

Bedankt voor de tip, ik heb even gezocht en ik zie dat er een Claire's in Arnhem moet zitten! Ik ben maandag toch nog in de stad dus dan kan ik eventueel eens gaan kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:36

Niemand met ervaringen?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:40

Ik heb ze ooit gehad, maar dan voor in je neus ipv in je oren. Op zich bleef het best goed zitten, tot ik moest niezen!
(lees: het magneetje ging mee naar binnen en ik slikte het in) Verder denk ik dat het in je oren ook wel goed blijft zitten hoor.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:43

ik denk dat als je wilt gaat schudden met je hoofd ze langzaam naar beneden glijden tot ze er af vallen

Too

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:45

Ja ik heb ze gehad. Ik vind het niks, het knelt je oor behoorlijk af. Daarbij komt dat ik ze erg makkelijk kwijt raakte doordat ik bijvoorbeeld m'n haar naar achter deed en zo die magneetjes los trok. Het is leuk voor even, als je ze niet te lang in hebt en oplet dat je ze niet kwijt raakt.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:46

Vroeger heb ik die ook wel eens gehad. Het zijn flink sterke magneten, die echt niet afzakken als je met je hoofd gaat schudden. Ik geloof dat ik er eerder last van kreeg omdat ze juist te strak zaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:49

Oke, maar ze zijn niet heel duur geloof ik? Dan kan ik altijd eens met een setje proberen. Ik heb in elk geval kort haar, dus wat dat betreft zal ik ze niet kwijtraken.

Het lijkt me als ik het zo lees niet iets voor altijd, maar wel voor af en toe. Dat is ook wat ik wil, en daarom laat ik ook geen gaatjes schieten.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:50

In de tijd dat ik ze gekocht had waren ze 2 gulden 50 per paar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:50

Oke, voor 2,50 kan ik de gok wel eens wagen in elk geval :)

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:52

Ik heb ze ook gehad maar door de magneetjes kreeg ik elke keer gigantische hoofdpijn :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:58

Hmmmm dat is dus wel iets om in de gaten te houden...

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:02

Ligt er denk ik ook aan of je hoofdpijngevoelig bent ik ben dat wel :=

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:33

Claires inderdaad! Heb ze zelf nog nooit gebruikt, maar ze zien er best okay uit :)
Echt duur zijn ze ook niet, denk rond de 5/6 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:01

De grote twijfel die ik er bij heb is dat er heel veel acupressuurpuntjes in je oorlelletjes zitten, en dat magneten grote invloed op je energiebanen kunnen hebben.
Ik betwijfel of het handig is om sterke magneetjes te gebruiken op je lijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:03

Sonja schreef:
De grote twijfel die ik er bij heb is dat er heel veel acupressuurpuntjes in je oorlelletjes zitten, en dat magneten grote invloed op je energiebanen kunnen hebben.
Ik betwijfel of het handig is om sterke magneetjes te gebruiken op je lijf.

Tsja, dat zou kunnen inderdaad. Aan de andere kant, misschien is de invloed wel positief. Ik heb ook een winkel gevonden die ze verkoopt omdat het je juist zou helpen lichamelijk. Ik vind zulke dingen altijd moeilijk in te schatten. Ik ga het gewoon proberen en als ik er last van krijg dan draag ik ze gewoon niet. Dat lijkt me de enige manier om er achter te komen.