Bokt! dokter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 14:26

Kijk en bewonder hoe au mijn enkeltje is:
Afbeelding Afbeelding
En ik zie er ook helemaal vaag uit, of zou dat van het harde studeren zijn Schijnheilig(of van de flitser, ik zie trouwens dat ik loens Haha! )

Afbeelding

Ik ga straks weer even naar de huisarts want het wordt alleen maar dikker ook al heb ik het heel veel gekoeld en met mijn voet omhoog gezeten.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-07-04 15:27 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-07-04 15:28 ]</font>

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 14:29

WOW!!!hij is echt dik!!!!
nou sterkte bij de dokter!!!

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 14:52

ohh!!!!

Jeetje die is echt dik!!!!!!!! Dat ziet er niet zo goed uit Scheve mond\

Sterkte met je enkel Lachen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 14:59

Sterkte meid, hoe heb je dit zo gekregen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 15:03

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 15:15

Gatsie! Da's niet bepaald fijn!

Hopelijk is ie snel weer de oude!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 15:17

Jemig!!!!!!!! Dat ziet er niet best uit. Misschien kun je er Arnica op smeren tegen de zwelling. Is van dat groene spul en het helpt vaak wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:14

Ik moet een paar dagen mijn voet zoveel mogelijk omhoog houden en koelen. Dus zo min mogelijk lopen en staan en al helemaal niet rijden, GRMBL. Het komt door een stom steekbeest en het is wat onstoken enzo. Het gaat vanzelf weer over maar het kan nog wel even duren. Is Pablo weer bijna beter kan ik helemaal niks. Het doet keizeer dus ik kan echt bijna niks. Gelukkig kan ik wel nog naar de manege fietsen.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:16

Ik zou maar snel naar de dokter gaan als ik jou was....

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 21:18

en bokken natuurlijk!
Wel heel erg balen, ik heb het vroeger toen ik heel klein was ook gehad. TOen moest ik met mijn voet in een bak brooddrank (van Kanne, bij reformhuis), werkte goed. Verkoelde heel goed ed...
Sterkte meis!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 21:21

IEW!!! Erg! Da's echt niet gezond hoor! Ik hoop maar voor je dat het snel over gaat, dan kan je ook weer rijden!
Ben je BTW al bij de dokter geweest?

kenzolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 22:04

iew errug zeg! k leef met je meej!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 22:22

auwwwww wat heb je dan nu weer gedaaan???tis ook altijd wat met jou he? Knipoog

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:26

aaaaaai, die is zeker wel dik! Scheve mond\ Ik zou al gelijk naar de dokter gaan. Desnoods rennen of hinkelen, maar zou gelijk er naar toe gaan!

xxx so

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:54

Ik ben dus ook bij de dokter geweest en die zei dat het gewoon van een gemeen steekbeest is. Ik moet mijn voet omhoog houden en koelen. Maar het doet pijn, ben er zelfs vannacht wakker van geworden, het is nu ook helemaal rood. Het moet vanzelf weggaan maar het kan nog wel een paar dagen duren. Heeft iemand nog handige tips? Behalve een bak brooddrank (het reformhuis is te ver lopen). Azaron en prikweg helpt niet en spierspul ook niet. Ik ga er als ik vanmiddag even op stal ben wat traumeelzalf op doen, misschien dat dat helpt. Dit is echt onhandig. Ik kan amper lopen omdat mijn enkel zo dik is en het erg pijn doet. Ik voel me dan ook heeeeeeeeeeel erg zielig Haha! Maar ja dit gaat wel weer over, als je iets breekt of kneust ben je veel verder van huis.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:26

je raad het nooit: ik ben zaterdag nacht op m'n pols gestoken ook door iets het jeukte de eerste dagen niet maar nu dus wel zit een erg groot ei op m'n pols het was zeker weten geen mug maar wat wel???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:30

Arme jij, doet het ook zo'n pijn? Zal wel ook een GGVASB* zijn geweest. Die moeten ze verbieden!
Wat doe jij er aan?

*= GrootGemeenValsAsociaalSteekBeest

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:39

ja zo 1 was het!!!!!!
ben blij dat ik 'm niet tegen was gekomen want volgens mij zien ze er eng uit.
neeh ik heb vlak erna een tetanusprik gehaald omdat ik aangevallen was door een rat dus m'n rechterhand zat in 't verband (auw )
en m'n linker was ik geprikt en helaas reageer ik altijd nogal overgevoelig op deze prikken dus ik heb m'n hele arme verkramt en basrt van de spierpijn *huil al 3 dagen nu*
voordeel is wel dat ik na de eerste dagen die bult nu niet meer voel het is ook niet meer zo dik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:48

Getverderrie zeg! Was dat een stal rat of een tamme rat?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:41

Garrie zeg Katrien.
Bah....
Ik heb ook al wel 5 dagen last (meer pijn als jeuk) van een dazen beet.... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:55

Garrie Verward Is dat een Hollands woord ofzo?
5 dagen ??!!!!! Zo lang nog. GRMBL. Is dat vanaf de dag dat je gestoken ben of vanaf het moment dat het dik werd?
Ik ben wel vaker gestoken door een daas/braam oid maar dan werd het gewoon een soort mega muggebult of een flink plakaat maar het deed niet zo zeer als dit.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:59

Hee Katrien, de ene keer kun je er heftiger op reageren dan de andere keer. Ik ben zelf op een heel pijnlijke manier achter mijn allergie gekomen, mijn armen zagen er toen allebei net zo uit als jouw been. Ik had er zelfs flinke koorts bij. M'n huisgenootjes hebben m'n armen toen in natte doeken met ijsklontjes ertussen gewikkeld, zodat de pijn en de zwellingen afnamen. Volgende dag naar de dokter, conclusie: allergische reactie op muggensteken... Boos! Sindsdien heb ik altijd anti-histamine bij me. De ene keer reageer ik wel heftig en neem ik zo'n tablet, de andere keer is er niets aan de hand. Maar helaas ja, uit ervaring kan ik zeggen dat het vaker voorkomt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 15:08

Whaaaaaaaaaaaaaa, dus dan maak ik er nu waarschijnlijk ook kans op om in de toekomst er gevoeliger voor te zijn. Da's ook fijn, NOT.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 19:51

neeh tamme rat stom beest Verward
mhhhhh alergie hoop het niet ben benieuwd hoe je neus eruit ziet als je daarop gestoken wordt *LOL*