Ik moet een telefoon laten unlocken, en nu vraag ik me af, waar ik dit precies kan laten doen. En hoe duur dat is. Ik woon zelf in Wijchen, en mijn broer had het erover dat je dat in Nijmegen kon doen, bij een, zoals hij het noemt, "turk".
Iemand een idee?
Lia
Geplaatst: 07-02-09 15:46
Inderdaad gewoon in Nijmegen laten doen, in de straat van de kijkshop zit een zaak die dat doet
Op de markt in Nijmegen doet men het ook En via internet kun je ook voor een paar centen een code aanvragen en het zelf doen, heb daar zelf echter geen ervaring mee.
Suzanne F.
Geplaatst: 07-02-09 18:02
Op de markt doen ze het voor een euro hoorde ik... ?
hangt volgens mij ook van je toestel af. Als je telefoon trouwens Abo-vrij is, kun je ook de klantenservice bellen van je provider, dan unlocken zij hem voor je. Dat is gratis.
Bij Vodafone kan het na een jaar gratis, bij andere providers vast ook wel. Via internet kan idd ook maar kijk dan wel goed of jou type toestel erbij staat. Als er helemaal geen types vermeld staan zou ik het niet doen. Verder is de markt meestal wel goedkoper dan een winkeltje. Heb het voor mijn vader in een winkel in Ede laten doen en dat was 15 euro.
Dat is niet helemaal zo Liezel (Spreek uit ervaring). Dan doet *bijvoorbeeld* KPN het voor "slechts" 50 euro.. En dan krijg je zelf een code die je moet invoeren (welke bij mij niet werkte en ik naar een servicepoint ergens in the middle of nowhere op een industrieterrein)
Ik zou voor de telefoonturk in de stad gaan Hier in Amersfoort kun je nog zeggen dat je 10/12 euro teveel vind en het ergens anders goedkoper kan doen, dan doen ze het voor 7,50