Ik zal bij het begin beginnen, Hou je vast lang verhaal
.Vorig jaar December/Januari kreeg ik weer contact met een jongen van vroeger. Jeugtliefde
Na het 1 kwam het ander en kregen we een relatie,Ging super goed in het begin!
Ongeveer 2 weken later begon de elende, Hij leende elke keer geld van me voor bezine voor zn auto,Geld voor de pont, En ga zo maar door.
Elke keer gaf ik hem geld en het verschilde van €10.00 tot €30.00 .
K was verlieft en geloofde elk woord wat die zei.
Hij kwam zn afspraken steeds slechter na en liet me soms 3 uur wachten of kwam helemaal niet opdagen.
Na ongeveer een maand gingen we naar zijn stad, We stopte ergens en ik moest ik de auto blijven zitten.
Toen die terug kwam was die anders, En na een uurtje ineens super vrolijk.
Zo langzaam aan begonnen we elkaar te vertrouwen en kwam het hoge woord er uit, Hij was verslaafd aan cocaine!!
K heb zelf ook geen schone kerfstok,Heb ook wel eens wat geexpimenteerd!
Maar een verslaafde?? En dan nog wel mn vriend?!
K wist niet of zn ouders op de hoogte waren dus deed net of me neus bloede elke keer als ik daar was.
Toen zn ouders mijn beter kende vertelde hun mij dat M wel eens had verteld dat die aan de coke zat maar hij was naar de Bouwman geweest, Zn moeder zei nog: "hij gebruikt nog steeds hij heeft nog geen 1 keer gezegt , MAM ik ben clean en daar wachten wij op".
Gelukkig kon en kan ik met zn ouders dr over praten.
Op een avond waren we aan het bellen en vroeg die "hoevaak denk je dat ik gebruik in een week? ", K dacht laat ik hoog schatten,Kan het altijd mee vallen en ik zei 7 dagen in de week.
Hij zei nog ja ook, Soms 5 keer of 6 maar meestal 7 keer in de week.
Hij wilt zelf heel graag clean worden!
We zijn nu bijna een jaar verder en hij loopt weer bij de Bouwman en gaat nu wel netjes naar zn afspraken,2 keer per week.
Hij is ineens gestopt en 3 maanden helemaal clean geweest!
Met oud en nieuw verloor ik hem even uit het oog en de dag later zei die dat die gebruikt had, 2 weken na oud&nieuw heeft die het weer een keer gedaan.
Hij is nu alleen echt super sagerijnig,Heeft dr erg veel trek in en kan boos worden om kleine dingen en die moeten zijn ouders en ik dan ontgelden.
Mijn vraag, Heeft iemand van jullie misschien ervaring hier mee?
Of hebben jullie tips?
Voordat dr misverstanden komen: Het is niet zo dat die me slaat ofzo,Of veranderd als die gebruikt,Als die iets op heeft word die altijd vrolijk enzo. En hij ziet dr echt niet uit als de junk op de hoek van de straat je ziet het ook totaal niet aan hem,Heeft niet een ingevallen gezicht.Verder is die echt super voor me maar kan gewoon best moeilijk omgaan met die cocaine en dat hele afkick proses wat dr omheen zit,En dan vooral die mod-swings.
Groetjes SamSter
Edit: Me vriend is over een paar dagen 21 en ik ben 19.
).
Jeetje, Jou laten dealen
Hoe haalt die het in zn hooft?