Ik wil super super graag iets overkopen van een bokker. Helaas zijn de verzendkosten 20 euro, en dat vind ik toch wel wat veel op een bedrag van 50 euro. Het pakketje weegt net iets meer dan 2kg.
Zijn er mensen onder jullie die ervaring hebben met andere firma's/... die naar België verzenden? Een ook bekend zijn met de tarieven?
Vanuit Belgie kan ik via tntpostpakketservice.be tot 10kilo voor 7 euro versturen. Helaas is dit systeem van Ned- naar Belgie niet...
ja beuh. Woon je zelf in Belgie en moet het vanuit Nederland verzonden worden? Of andersom? Hoe groot is de afstand? Geen mogelijkheid voor bus of auto?
Ik woon zelf inderdaad in Belgie. Het pakket zou van Nederland naar hier moeten komen . De afstand met de auto is echter zo'n 200 km (heen en terug), is me wat te ver (en ik heb geen navigatiesysteem )
Hvelreki
Geplaatst: 07-02-09 19:38
Met TNT kom ik bij de Nederlandse site hierop uit: http://www.tntexpressboekuwzending.nl/p ... wbtat=true maar daar moet je adres e.d. invullen dus ik kan het niet voor je doen. Of geldt die 20 euro voor TNT van NL-BE? Ik neem aan van niet, kan toch niet dat de verschillen zo groot zijn.