Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik vind het een beetje krom dat jij het opeens terug moet betalen omdat het hun fout is, zij hebben teveel overgemaakt... ik heb er verder geen verstand van, maar het klinkt nogal krom.
Noppes schreef:Fiffill schreef:Ik vind het een beetje krom dat jij het opeens terug moet betalen omdat het hun fout is, zij hebben teveel overgemaakt... ik heb er verder geen verstand van, maar het klinkt nogal krom.
Krom is het zeker niet. Bekijk het maar eens van de andere kant: ze mogen toch ook niet te weinig betalen?
Het is zeker niet netjes om het na 3 maanden nog eens terug te vragen, of dat zomaar kan weet ik ook niet.
Maar weet je zeker dat het bedrag klopt? Misschien kun je alles eens zwart op wit krijgen?
Noppes schreef:Fiffill schreef:Ik vind het een beetje krom dat jij het opeens terug moet betalen omdat het hun fout is, zij hebben teveel overgemaakt... ik heb er verder geen verstand van, maar het klinkt nogal krom.
Krom is het zeker niet. Bekijk het maar eens van de andere kant: ze mogen toch ook niet te weinig betalen?
Het is zeker niet netjes om het na 3 maanden nog eens terug te vragen, of dat zomaar kan weet ik ook niet.
Maar weet je zeker dat het bedrag klopt? Misschien kun je alles eens zwart op wit krijgen?

Denise_84 schreef:Het is tevens jouw eigen verantwoordelijkheid om het te controleren. Het is zeker heel erg slordig van het bedrijf maar je geeft zelf aan dat je al verrast was door het hoge bedrag. Toen had er dus eigenlijk een belletje moeten gaan rinkelen.
Hoeveel uur werk je nu? €175 in de maand zou namelijk in principe makkelijk te missen zijn als je 32/40u werkt maar goed, dat zijn mijn zaken niet. Ikzelf werk fulltime, heb een auto, een paard en een heel groot sociaal leven maar zou dit wel kunnen missen. Ook ik ben pas 1 jaar afgestudeerd dus verdien niet belachelijk veel, enige oplossing is dan niet meer uitgaan en heel zuinig aan doen (voor zover dat uiteraard nog kan).
Heel veel succes en ik hoop dat je het op kunt lossen!
nixx schreef:Ik zou zeker nog eens als je papierwerk opzoeken en nachecken. Mischien dat er een derde even naar kan kijken, een boekhouder of iets dergelijks zodat je zeker weet dat het allemaal klopt. Ze lossen het iig niet erg netjes op vind ik.
je weet toch helemaal niet wat iemand verder nog te betalen heeft.