Ik heb dus zelf een vriend en zou mijn god niet weten wat ik voor valentijnsdag voor hem zou moeten kopen :p
Hebben jullie leuke ideen??
Groetjes dominique
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik vind het best moeilijk want we hebben al meer als 10 maanden dus hebben elkaar al wel wat vaker iets gegeven en word steeds meoilijker
DmNqUe schreef:een kaart is ook wel een optie jaik vind het best moeilijk want we hebben al meer als 10 maanden dus hebben elkaar al wel wat vaker iets gegeven en word steeds meoilijker

Vende schreef:Dat is ook niet leuk Joyce, dat is eigenlijk een cadeautje tussendoor en niet voor Valentijn want dat is volgende week zaterdag

? )
Hadden ze waarschijnlijk gewoon 2 blikjes verwisseld per ongelukt.
ze zijn nu wel een stuk dikker!!!
haha
DmNqUe schreef:@Pebblesther haha bedanktze zijn nu wel een stuk dikker!!!
Jullie hebben wel leuke ideetjes

)
Pebblesther schreef:Vende schreef:Dat is ook niet leuk Joyce, dat is eigenlijk een cadeautje tussendoor en niet voor Valentijn want dat is volgende week zaterdag
Ach wat maakt dat nou uit. Het is al lang leuk dat hij haar toch iets voor valentijn geeft. Dat het dan een week eerder komt maakt dan ook niet uit, het gaat om het gebaar!
en ik het zelf leuker zou
_Lotte schreef:Vorig jaar had ik een kei leuke Valentijn-bjorn borg boxer gekocht voor mijn vriend!
En ik had een super mooie ring gekregen!
Dit jaar heb ik voor hem zo'n chocolade blikje ( van de verkade actie, weet niet of iemand die kent? )
Dit omdat ik echt niks wist, en dit vond ik wel leuk