Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vandaar deze vraag! 
Denise_84 schreef:Overigens vraag ik me nog wel iets af; zit je vriend op de grens van binnen 2 jaar je P halen dat het zo ontzettend belangrijk is? Anders is er een stuk minder haast bij geboden. Zolang hij binnen 2 jaar zijn P haalt is alles prima.
Uiteraard snap ik wel dat dit gewoon knap banketstaaf is. Ikzelf moest maar 1 vak herkansen na mijn eerste jaar, de school plande dit pas eind 2e jaar in en toen heb ik het ook nog 3x over moeten doen. Geloof me, dan knijp je hem ook wel!
Liezel1 schreef:Wij krijgen de cijfers ook altijd via mail...
Daaronder staat dan een disclaimer, dat er aan die mail geen rechten ontleent kunnen worden... hehe, tja, rechtenstudie he....
seren schreef:Denise_84 schreef:Overigens vraag ik me nog wel iets af; zit je vriend op de grens van binnen 2 jaar je P halen dat het zo ontzettend belangrijk is? Anders is er een stuk minder haast bij geboden. Zolang hij binnen 2 jaar zijn P haalt is alles prima.
Uiteraard snap ik wel dat dit gewoon knap banketstaaf is. Ikzelf moest maar 1 vak herkansen na mijn eerste jaar, de school plande dit pas eind 2e jaar in en toen heb ik het ook nog 3x over moeten doen. Geloof me, dan knijp je hem ook wel!
Hij kan dan over een half jaar zijn p halen maar goed dat is dus een half jaar studie vertraging.
Maar er is een verandering. Na een gesprek gaat een andere leraar toch proberen om zijn project na te kijken als hij de zieke leraar kan bereiken en hiervoor goedkeuring krijg~t!
Ik ben benieuwd
Jeaulijn schreef:Dat is wel vervelend zeg, ik heb mijn P ook pas gehaald in het derde jaar![]()
Maar ik ben wel gewoon op stage geweest, kan hij geen brief aan de examencommissie schrijven? Desnoods samen met de andere studenten om ontheffing te krijgen zodat hij toch kan mee doen aan de projecten? Via de studieloopbaanbegeleider kan je daar meer info over krijgen. Ik vind het ook vreemd om door één vak een half jaar vertraging op te lopen..