Email frustraties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Email frustraties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 10:44

GRBBLES(!#)(FU@V#^V(*#^#^NL&Y*

Ik ben pissig!

Zucht. Ik heb al een hele tijd mail contact met iemand in Amerika. Afgelopen maanden wat minder, maar laatste toch weer het contact opgepikt en we zijn weer uitgebreid mails aan het typen.

Nu heb ik gewoon de afgelopen drie kwartier zitten typen, nalezen typen typen typen. Bijna een uur kwijt van mijn ochtend die ik eigenlijk kei en kei hard aan school moest besteden.

Druk ik op verzenden... ben ik ver@#%(P#!$^*#!$^uitgelogd. Te lang over die mail gedaan! Ok ok, ik weet, ik had de tekst eerst even naar word moeten kopieren. Maar ik zat zo in mijn verhaal dat ik dat straal vergeten ben!

gewoon ALLES wat ik getypt heb, is weg, pleitte, ook niet in de geschiedenis, niet als draft. NIKS! WEG!

Ik heb geen tijd en nu geen zin om het opnieuw te typen. Ik ga er nooit meer hetzelfde verhaal uit krijgen...

ZUCHT!

Wie maakt dit ook wel eens mee?

Marchador

Re: Email frustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 10:48

Oh ja dat heb ik ook wel, ik neem mezelf nu voor dat voordat ik op verzenden klik, ik eerst de hele tekst kopieer. En vergeet ik het eens :+ Dan kan ik er vanuit gaan dat alles weer weg is.

Enne... misschien is deze link op het moment wat voor je :D
http://www.speeleiland.nl/spel/op_de_computer.html
Ram er lekker op los!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 10:54

heerlijk dank je wel :P

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 10:56

Ohja! Verschrikkelijk!
Of net terwijl je je via internet aanmeld voor iets waar je een lange vragenlijst voor in moet vullen...
Waarbij je dus ook alles kwijt bent als je op verzenden klikt... :x
En lange mails inderdaad,zo irritant!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 10:58

Met firefox emailen :) als je dan op back klikt dan staat je tekst er nog :)

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 10:58

ik heb dit nooit, maar ik het het windows live programma van hotmail gedownload en op de computer staan. Dan kun je ook offline werken (en hij slaat automatisch een concept op ;) )
Werkt super! helemaal omdat ik ook meerder mailadressen erin kan zetten. 1 mailbox voor 3 mailadressen, handig! (al heb ik weer de frustratie dat ik dan mijn mail verstuur vanuit het verkeerde mailadres... krijg ik mailtjes terug van 'wie ben jij' ? of het beland in de spambox van de ontvanger... grrr)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 11:02

Evelli schreef:
Met firefox emailen :) als je dan op back klikt dan staat je tekst er nog :)

Ik gebruik firefox, maar dat werkt dus niet. Ik heb het op allerlei manieren proberen terug te halen, ben toch redelijk handig met computers vind ik zelf. Maar nee hoor. Waarschijnlijk omdat het mijn schoolmail is of zo, die is wat beter beveiligd denk ik.