Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
die kan dat ook niet ruiken!
en gingen we met mijn vrienden richting Griekenland.
Zoiets doe je (meestal) alleen als je jong bent, dus wie weet krijgt hij wel nooit meer de kans om zoiets te doen. Met jou (als jullie samen blijven) kan hij nog heel vaak op vakantie. En tijdens zo'n snelcursus zit hij toch ook niet 24/7 te autorijden? Dus daarna is er ook nog wel tijd om samen wat te doen.Loose schreef:Ik zou het eigenlijk heel asociaal vinden als je vriendje vanwege jou niet met zijn vrienden kan rondtoeren.Zoiets doe je (meestal) alleen als je jong bent, dus wie weet krijgt hij wel nooit meer de kans om zoiets te doen. Met jou (als jullie samen blijven) kan hij nog heel vaak op vakantie. En tijdens zo'n snelcursus zit hij toch ook niet 24/7 te autorijden? Dus daarna is er ook nog wel tijd om samen wat te doen.
Ik vind dat je je vriend ook wat moet gunnen.
. 
eva1969 schreef:Je gaat je bij jouw verhaal afvragen hoe belangrijk je vriend jou vind :S
Misschien moet je jezelf afvragen hoe graag je wilt dat hij je vriend blijft áls ie jou en jouw wensen zo onbelangrijk vindt
Tallie_Ho schreef:Ik vind het niet bepaald netjes dat hij zonder te overleggen met jou beslist dat hij 3 weken gaat touren met zijn vrienden..
Marilla schreef:Hij vroeg zelf eerst of het erg was als ie 3 weken op vakantie zou gaan en ik zei dat dat wel goed was. Want ik dacht dat we zelf dan nog wel 3 weken over zouden houden, maar stond er niet bij stil dat ie z'n rijbewijs ook nog eens wilt halen.
Nouks schreef:Tallie_Ho schreef:Ik vind het niet bepaald netjes dat hij zonder te overleggen met jou beslist dat hij 3 weken gaat touren met zijn vrienden..
Ahum...Marilla schreef:Hij vroeg zelf eerst of het erg was als ie 3 weken op vakantie zou gaan en ik zei dat dat wel goed was. Want ik dacht dat we zelf dan nog wel 3 weken over zouden houden, maar stond er niet bij stil dat ie z'n rijbewijs ook nog eens wilt halen.

je bent helemaal niet egoistisch bezig, je vind het niet leuk en dat is logisch.. praten is de oplossing