Greenchoice of Nederlandse Energie Maatschappij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkigioa

Greenchoice of Nederlandse Energie Maatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 23:40

Er zijn vast bokkers die een van deze leveranciers als energieleverancier hebben. Ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee, en dan vooral op het gebied van klantenservice en administratie.

Ik zit nu bij de Nuon en word GEK van alle administratieve fouten! Dit ondanks herhaaldelijk bellen en correspondentie. Dus wil nu naar een maatschappij die op dat gebied beter georganiseerd zijn. :Y) En dacht aan deze twee.

Kan iemand iets kwijt over zijn/haar ervaring met Greenchoice/Nederlandse Energie Maatschappij? Welke moet ik kiezen? Hoor het heeeeel graag!

Cossie

Re: Greenchoice of Nederlandse Energie Maatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:57

Wat is de reden voor je keuze van deze 2 maatschappijen? Zelf zie ik de bomen het bos niet meer met al die aanbieders. Iedereen zegt de goedkoopste te zijn maar wat zijn de addertjes vraag ik mij af? Ben ook wel benieuwd naar verdere reacties :) Zelf heb ik Greenchoice ik heb er verder geen last van..betaal per maand een vast bedrag.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 11:10

Had op zijn vergelijkings-site ons verbruik ingevuld en toen stonden deze twee (samen met veel onbekende maatschappijen) bovenaan. Vandaar de overweging tussen deze twee.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:13

Greenchoice heb ik hele slechte ervaringen mee.
Nuon, nog nooit problemen mee gehad.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:29

Greenchoice opzich geen hele slechte ervaringen mee, maar ook geen verschrikkelijke goeie en ze zijn slecht bereikbaar. Op emails word niet gereageerd. Telefoon hang je redelijk lang in de wacht en de ene medewerker kan het wel vinden en de volgende niet, erg handig 8)7 Dus aanraden zou ik niet doen...

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:53

Als je maar geen Oxxio kiest ;)

Wij zijn heel tevreden over Greenchoice..

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:57

ik wordt platgebeld door de nederlandse energie maatschappij... Goh mevrouw L.... Klopt het dat u bij Essent zit (nee...) nou bij ons kan het véél goedkoper, u bent gek als u niet overstapt blablabla _-:(

echt, ik heb al zeker 5 keer met dat mens aan de telefoon gehangen en gezegd dat ik geen interesse heb, maar ze blijven me maar bellen :n

Bij tros Radar staan ook geen positieve dingen over de NEM : http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=47921

Ik zit bij de E.on en daar ben ik echt héél tevreden mee! nooit last met administratie, wijzigingen gaan prima, nooit langer dan 10 minuten wachttijd aan de telefoon en niet zo belachelijk duur als de Essent. (ik zat eerst bij de NRE, die was nóg beter (altijd direct iemand aan de telefoon, gewoon de maatschappij waarvan de energiecentrale in mijn woonplaats stond.... helaas is deze opgeslokt door E.on, maar dat is op een hele nette manier gegaan)

Famke1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:42

Wij zitten bij Greenchoice, nooit geen problemen gehad.
We gaan binnenkort verhuizen, dus het is afwachten of dat ook zonder problemen gaat.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 17:43

Ik zit bij greenchoice, en ik nog geen problemen met ze gehad.. Ik heb eerlijk gezegd ook nog geen reden gehad om contact met ze op te nemen, dus daar kan ik niet over oordelen..