Aangezien mijn Samsung Soul helaas gezakt is voor zijn zwemdiploma ben ik op zoek naar een nieuwe gsm. Aangezien ik een abonnement heb van Hi (waar ik tot september 2010 aan vast zit) zoek ik een prepaid telefoon van Hi of KPN (heb geen zin in gedoe met simlock-vrij maken).
Nu viel mijn oog dus op de Samsung SGH M620 Pink Ribbon. Het initiatief wbt Pink Ribbon vind ik fantastisch en het merk Samsung heeft ook mijn voorkeur.
Waar wacht je dan op zul je je afvragen. Heel simpel. De kleur. Hoe Pink is deze gsm? Op de site van KPN lijkt het niet zo heel fel, maar als je met google kijkt is het wel een felroze kleur. Een beetje roze vind ik prima, maar felroze gaat me te ver.
Wie heeft zo'n telefoon en kan mij dmv een foto of plaatje van iets met dezelfde kleur laten zien hoe die kleur er echt uitziet?
(Mensen die een gsm te koop hebben mogen ook reageren)
Ben benieuwd naar een plaatje waar de werkelijke kleur op staat.
Anoniem
Geplaatst: 04-02-09 21:43
kleur is echt dezelfde als van de telefoon
L_iek
Geplaatst: 04-02-09 21:43
Ik heb die! Mijn telefoon is dit weekend gesneuveld dus heb deze weer uit de kast gehaald. Ik vind de kleur best meevallen, het is wel echt een simpel toestel met weinig extra's. Al is de radio wel makkelijk.