Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kirsy schreef:Sorry maar ben ik de enige die het er niet echt mooi/vriendelijk uit vind zien?
Leuk dat een meisje van 6 galopwissels onder de knie heeft, maar de manier waarop..
Ze wordt constant naar voren getrokken door de teugels lijkt wel en om terug te rijden gaat ze zwaar achterover hangen incl haar handen, niet echt ontspannen imo.
Nou train ik bij lange na niet op GrandPrix niveau (i wish hehehe), maar dit filmpje geeft me geen fijn gevoel....
. meiske zit er prachtig op en geeft redelijke hulpen, dat ze uit het 'zadel' word getrokken is opzich logisch. Hoeveel zou ze wegen? kilootje of 26/28? Als paard zijnde heb je dat snel door. Ik vind het een allerschattigst filmpje, zowel de ruiter als het paard! Anoniem schreef:helemaal mee eens! dit is gewoon een combi van een zeer goed ingeleerd paard en een meisje van 6 dat op het paard kan zitten en de hulpen zijn uitgelegt...
Kirsy schreef:Sorry maar ben ik de enige die het er niet echt mooi/vriendelijk uit vind zien?
Leuk dat een meisje van 6 galopwissels onder de knie heeft, maar de manier waarop..
Ze wordt constant naar voren getrokken door de teugels lijkt wel en om terug te rijden gaat ze zwaar achterover hangen incl haar handen, niet echt ontspannen imo.
Nou train ik bij lange na niet op GrandPrix niveau (i wish hehehe), maar dit filmpje geeft me geen fijn gevoel....

absoluut niet
maar tegenwoordig is wordt er snel geroepen je bent jaloers als je je mening geeft
misschien wel jarloers omdat ik geen kind heb
Ik denk dat ze het paard een beetjehebben ingestudeert met op diagonalen wissels maken, met wat beenhulpen. Maar toch ziet het er leuk uit!