Me vriend wil dus bij de marine..
Lijkt hem onwijs gaaf!
Mij dus helemaal niet..
Als marinier zal hij erg veel van huis zijn, en het ergste van alles, hij wordt ook uitgezonden..
Ik wil natuurlijk niet zijn dromen in de weg staan, en ik heb daar ook echt het recht niet voor, maar ik ben er echt niet blij mee..
Donderdag wordt hij gekeurd, en (ik weet het het is erg egoïstisch) maar ik hoop echt dat hij wordt afgekeurd..
We gaan binnenkort samenwonen, en ik zie het eerlijk gezegt niet zitten om in een leeg huis wakker te worden en thuis te komen..
En me 24/7 zorgen om me maken als hij bijv. in afganistan zit, zie ik ook niet echt zitten..
Ik zeg het eerlijk, ik ben er gewoon te zwak voor :p
Ik vond het al niks toen hij 2 weken op vakantie was!
Hij weet hoe ik erover denk, en wat hij ermee doet is natuurlijk aan hem..
En ookal vind ik het niks, ik steun hem natuurlijk waar ik kan

Maar ik vind het zo ontzettend moeilijk..
Waarom ik me nu al druk zit te maken weet ik ook niet (zo ben ik nou éénmaal
) want hij moet eerst nog goed gekeurd worden..Maar lichamelijk zit het wel goed, hij kickbokst 3x per week, voetbalt 3 keer per week, en hij fitnist en loopt hard (dit bijna elke dag)
Mentaal zal het ook wel goed komen

Alleen zijn verleden kan een probleem zijn.. Hij heeft geloof ik nog een half jaar voorwaardelijk..
Maar hij is al 5 of 6 jaar niet meer in aanraking met de politie geweest, en ze schijnen veel mensen nodig te hebben bij de marine, dus ben bang dat hij toch wordt aangenomen..
Dus heeft iemand misschien een tip oid waardoor ik het er misschien wat minder moeilijk ermee krijg..?
Want ik zit mezelf nu al gek te maken..
Het nieuwe liedje van Kathy Perry komt ook verdacht veel voorbij ineens (met de clip dat haar "vriend" in het leger zit, en tijdens een missie wordt neergeschoten) en zelfs dat maakt me nu al verdrietig
(slaat echt nergens op
) Ik geef gewoon ontzettend veel om hem, en ik hou van m met heel mijn hart.. Ben bang hem kwijt te raken, door zo'n stomme oorlog oid..
Ik weet dat dit nergens op slaat, want het hoeft natuurlijk niet te gebeuren, maar ja de kans is er natuurlijk wel.. (hij kan natuurlijk ook onder een auto komen ofzo, maar dit is toch wel een groter risico..)