Wat ik vanavond heb meegemaakt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ouwe

Wat ik vanavond heb meegemaakt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 22:39

Ik was mijn hond aan het uitlaten in het parkje. Het gehele parkje is uiteraard voetgangersgebied. Net als het bruggetje ernaartoe. Er staan zelfs meerdere borden bij. Ik liep over het bruggetje, komt een man op middelbare leeftijd (voor zover ik kon beoordelen in het donker) op mij affietsen. Hij was niet van plan af te remmen om me even voor te laten (het blijft voetgangersgebied en elkaar passeren was niet mogelijk). Op het laatste moment besluit hij toch te stoppen.
Ik loop erlangs, en zeg: "meneer, het blijft hier voetgangersgebied." Waarop meneer antwoord met de woorden: "Ach, hou toch je klep t**f!" Ik dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had, dus vroeg om herhaling, zei hij het weer! Het is toch niet te geloven? De oudere generatie heeft altijd vanalles op de jeugd aan te merken, maar zelf zijn het ook geen lieverdjes blijkt maar weer! Ik besloot erboven te staan en reageerde met de woorden dat ik een dergelijke reactie niet van zo'n meneer verwacht had en dat hij nog veel moet leren.
Het is toch niet te geloven, waar is het fatsoen in deze maatschappij gebleven? :n

vallyke_91

Re: Wat ik vanavond heb meegemaakt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:42

het is diep gezakt!
het slaat echt nergens op wat hij zei
ik vind het knap van je dat je zo gereageerd hebt. zo kan niemand iets van je zeggen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:45

Je hoeft niet altijd jong te zijn om onbeleefd te zijn, netzoals dat je niet altijd oud hoeft te zijn om beleeft te zijn...

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:47

ander voorbeeld:
als je op het fietspad rijd met de scooter he.. dan rijden ook heel veel oudjes naast elkaar op het fietspad terwijl je andere oudjes hoort klagen dat die jeugd met velen naast elkaar rijden en dat dat ongevaarlijk is

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 22:50

Kristie schreef:
Je hoeft niet altijd jong te zijn om onbeleefd te zijn, netzoals dat je niet altijd oud hoeft te zijn om beleeft te zijn...

Dat blijkt maar weer een keer ja. Totaal geen fatsoen...

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:51

Je kunt niet alle "oudjes" een kam scheren ;) Dat dit nou een brutale graftak is maakt alle ouderen niet meteen asociaal ;)
Maar toch ben ik het redelijk met je eens :Y) Veel ouderen kunnen ook aardig onbeleefd zijn

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:53

Je mag idd niet alle oudere samen nemen, al doen zij dat ook met de 'jeugd van tegenwoordig' ;)

Jammer dat het zo moet..
maarja.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 22:54

Zo'n reactie verwacht ik gewoon niet van zo'n man. Zo zie je maar weer dat uiterlijk ook niet alles zegt. Terwijl ik mezelf nog niet eens onbeleefd vond. Kijk, als ik nou iets heel vervelends zei dan snap ik zo'n reactie nog. Maar in dit geval...

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:54

ja maar die oudjes scheren alle jongeren over 1 kam ben ik van mening, dat hoor je vaak.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:55

Ik zie nu jouw naam pas _O- Ironie :Y)

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 22:58

Marjo_x schreef:
Ik zie nu jouw naam pas _O- Ironie :Y)

:+ En dat terwijl ik morgen pas 24 word.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:00

Haha!
Gefeliciteerd alvast ;)

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 23:01

Thnx! Ik vind mijn naam nog steeds geniaal, vooral de reacties soms.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:09

Tjsa, de reactie "de jeugd van tegenwoordig" is allang achterhaald.

Jaren geleden. Ik sta op het station van Eindhoven op de trein te wachten. Denk dat het veteranendag was oid want heet stond vol met senioren. Trein komt eraan en ik ga langs het spoor staan. Goed gegokt want de deur stopt precies naast mij. Dus ik ga mooi aan de kant staan dat de mensen eruit kunnen en ik kan er dan als één van de eerste in. Dat heb je nou eenmaal als je goed gokt.
Nou staan er dus twee van die veteranen met vrouw naast mij en die vonden het nodig mij aan de kant te duwen. Als ik nou aan het douwen was geweest om vooraan te komen alla, maar ik had gewoon goed gegokt en ik stond vooraan omdat de trein voor mijn neus stopte. Kan ik toch niks aan doen?

En nog niet zo lang gelden bij ons oude huis. We moesten regelmatig van die folderjongens uit de tuin vissen omdat die te lam waren om om te lopen en dus maar besloten door de tuin af te snijden. Maar toen ik een postbode van +50 uit de tuin moest vissen en nog een grote bek toe kreeg zakte mijn broek helemaal af.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:12

Marjo_x schreef:
Je kunt niet alle "oudjes" een kam scheren ;) Dat dit nou een brutale graftak is maakt alle ouderen niet meteen asociaal ;)
Maar toch ben ik het redelijk met je eens :Y) Veel ouderen kunnen ook aardig onbeleefd zijn

hier moest ik toch wel heel even hard om lachen! hahaha :Y)