Vaak als mijn broer en ik ruzie hebben, dan scheld hij me verrot, ook gewoon waar mijn ouders bij zitten. En ík ben áltijd de gene die het gedaan heeft..
Zo ook vandaag:Mijn broer heeft een abbo, en heeft overgestapt, en dus een nieuwe telefoon. Ik zou zijn oude overkopen. Nu zou dit eind januari al geregeld zijn. Nu was het zo, dat hij niet genoeg geld had, of het was te duur of iets, dus zou het ietsje uitlopen.
Nu heb ik zelf een telefoon, die het niet goed meer doet, maar ik heb zelf geen vervangend toetstel.. Nu dacht ik zodra ik die andere tel heb, ga ik met deze terug en maken ze hem..
Nu liep het dus uit, dus ik had een week terug aan mijn broer gevraagd, of hij het zo snel mogelijk zou regelen (Hij had al een telefoon, mijnes hoefde alleen simlock vrij gemaakt te worden).
Nu krijg ik dus ineens onder het avond eten te horen, dat hij hem zaterdag pas wegbrengt.
Nu was ik vrij chagerijnig dus ik vroeg mischien niet al te vriendelijk: Dan pas? Ik had hem eigenlijk al eerder nodig.
Krijg ik me een grote bek van hier tot tokio..

Nou, mijn pap viel ertussen in, van geen geruzie onder het eten. Nu vraag ik dus later aan mijn pap, of ik dan een telefoon van hem kon lenen, zodat ik met mijne terugkan (Garantie is bijna verlopen, dus ik heb er haast mee, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
).Nou ik werd dus echt hélemáál uitgescholden door broerlief.. Ik was een arrogant k*tkind en ik weet het allemaal niet. En hij schreeuwde gewoon echt verschrikkelijk veel

Vervolgens krijg ik ook nog van mijn ouders de laag van voren..
Dat ik voortaan maar stalgeld moet betalen, en in dan maar één keer per dag allen voor die k*tknol (zoals hij het dus werkelijk zei) erheen ga (Ik help nu altijd mee met de koeien, in ruil voor mijn stalling). En dat ik voortaan maar áltijd moet vragen of dat ik weg mag, en hoe laat ik thuis moet zijn. Hij heeft ook echt een avondklok ingesteld.
Nu begin ik me dus echt af te vragen, ik nou daadwerkelijk echt zon k*tkind ben?

Ik voel me nu echt zo klote...

Heb het helemaal gehad hier.. Ik zou het liefste op kamers gaan, maarja ben pas 17

) 

). Ook heb ik daar een deur van 4000 euro kapot gereden, enigste wat er gezegt werd is: Wie hard werkt maakt fouten.