Verhuizen naar andere stad (huren).

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Verhuizen naar andere stad (huren).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 18:26

Ik ben afgelopen week afgestudeerd voor mijn studie in Maastricht en begin in september (hopelijk) aan een andere studie in een andere stad. Ik woon nu dus in een studio in Maastricht maar heb daar nu niet veel meer te doen want paard, werk en ouders wonen ergens anders. Nu ga ik dus verhuizen naar een andere stad. Ik kan bij mn ouders terug gaan wonen maar ben nu zo gesteld op mijn eigen studio'tje dat ik dat als laatste optie open hou.
Het is nog redelijk onverwacht gegaan allemaal want wist een lange tijd niet wat ik wilde en daarom sta ik nu pas net ingeschreven bij verschillende woningstichtingen. Ik merk nu dat het echt heel erg lastig is om plotseling van stad te veranderen. Omdat ik studeerde en nog verder ga studeren, heb ik ook weinig inkomen, de woning (kleine studio is genoeg!) moet dus ook niet te veel geld kosten. Binnenkort word ik 23 dus dan wordt wel mijn mogelijkheid op huursubsidie vergroot.

Ik vroeg me af hoe andere mensen dit hebben opgelost die plotseling naar een andere stad moesten verhuizen en daar een huurstudio wilden huren, via welke weg hebben jullie je woning gevonden?

Thats_Me

Re: Verhuizen naar andere stad (huren).

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:50

Gewoon geluk hebben. Ik ben binnen 3 dagen verhuist van de ene naar de andere kant van Nederland :=
Had al wat woningbouwen afgebeld maar die hadden niets of naja niet per direct. Toen een nummer van een particulier gehad die gebeld en kon daar per direct in :D

Dus ben erg blij dat ik daar terecht kon!! Want echt het is een drama om iets via een "normale" weg te zoeken. Dan ben je echt een paar jaar bezig en voor werk, studie etc. heb je gewoon niet een paar jaar de tijd.

Veel succes. Briefjes ophangen bij supermarkten etc. kan ook nog wel eens helpen.