Het urenlange foto's kijken,profieltjes scannen en geld uitgeven om te kunnen reageren kan beginnen!
Wat in eerste instantie leuke mannen lijken te zijn blijken op een 1e date vaak een complete ramp.
Hoe kan dat nou?
Mijn profiel matchte toch redelijk goed met dat van hem?
En daarom nu, voor alle vrouwen die willen weten waaraan ze beginnen vóórdat ze 50 euro per maand gaan uitgeven aan 'de partner van hun leven'; DE begrippenlijst, onmisbaar bij elke datingsite.
Volgt men de begrippenlijst dan is de kans op teleurstelling een stuk kleiner; de kans op het vinden van een leuke vent ook trouwens
Ik hou van reizen = Ik ben nog nooit verder geweest dan Terschelling maar wil wel graag eens naar Frankrijk.
Spntaan = Ik durf de bakker goedemorgen te wensen maar op een vrouw afstappen gaat me te ver; anders was ik hier niet.
Ik kom niet toe aan lezen = Ik lees stiekem de Donald Duck
Ik weet wat ik wil = Kennelijk niet want bij de gewenste partner omschrijving staat alleen dat 'de klik' er moet zijn.
Ik vind het moeilijk mezelf te omschrijven = Ik ben erg onzeker en weet me eigenlijk geen houding te geven
Ik heb net een moeilijke relatie afgesloten en sta open voor wat nieuws = Bullsit, je ex stalkt je nog steeds en je bent in een juridisch gevecht verwikkelt ivm de kat.
Het gaat mij om het innerlijk = Weer bullshit maar aangezien alle knappe vrouwen geen interesse hebben.....
Ik vindt het belangrijk op de hoogte te blijven van gebeurtenissen in de wereld = Ik kijk iedere avond naar het jeugdjournaal
Dvdtje kijken op de bank doe ik graag = Ik lig hele avonden te zappen voor de buis en dan komt er geen zinnig woord uit
Ik ben niet materialistisch = Ik verdien het minimum en moet dus gelukkig zijn met kleine dingen
Lievelingseten 3 p's(patat,pizza,pasta) = Ik weet mij niet te gedragen in een wat luxer restaurant en eeeeh met mes en vork eten gaat ook wat moeizaam
Ik zoek een sportieve vrouw = alles boven maatje 40 valt af
Ik vind eerlijkheid in een relatie heel belangrijk = In mijn vorige relatie's ben ik meerdere keren bedrogen(hoe komt dat?)
Nou, ik heb respect voor diegene die ondanks alles tóch nog DE man weet te vinden via internet; ik geef het op