foto's van mezelf verwijderen op site van een ander

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mackkwek

foto's van mezelf verwijderen op site van een ander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 08:33

ken je dat?
zit je lekker te googlen op je eigen naam( ff kijken wat er allemaal te vinden valt :+ )
kom je ineens op een site van je ex(mijn naam werd nl genoemd in zijn link),dus uit nieuwsgierigheid toch even gaan kijken.
zie ik dat ie bij zijn foto's allemaal foto's van mij heeft staan en van mijn oudste dochter met titels als:
mijn vriendin saskia en bij de foto's van zijn kinderen staat mijn oudste dochter een paar x
erg raar,.. want zijn al heel lang uit elkaar ,hij is inmiddels alweer getrouwd en zo oud is deze site niet.

heb hem vriendelijk een mailtje gestuurd(kon via die site) en gevraagd of hij mijn foto's wilde verwijderen,omdat ik niet snapte wat mijn foto's er bij hem op deden.

krijg ik reactie terug: uhh nee dat kan niet,. ben mijn inloggegevens kwijt en wachtwoord weet ik ook niet meer :(
ik dus verteld hoe hij opnieuw aan zijn gegevens kan komen,maar meneer houd stug vol dat het hem niet lukt.(oftewel niet wilt)(ergraar als je ziet dat zijn laatste inlogdatum twee dagen ervoor was :+ )

heb de site zelf ook al bericht gestuurd,maar krijg geen reactie van hun( myspace)

nu heb ik dus persoonlijk geen zin om voor de "show"te staan op iemands website en zeker niet als "zijn vriendinnetje"en al zeker niet mijn dochter daarvoor gebruiken

dus wie weet hoe ik mijn eigen foto's eraf kan krijgen zonder dat ik daar kan inloggen?

Authentic

Re: foto's van mezelf verwijderen op site van een ander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 08:36

Gooi 't op portretrecht en stuur een zakelijke brief waarin je aangeeft dat je naar een advocaat stapt als hij niet 'ns gauw z'n best gaat doen om je foto's van die site te halen.

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 08:40

Hea? Hoe kan hij je berichten terugsturen, als hij niet eens kan inloggen?

Heb je helemaal geen contact meer met hem?

Heb snel even gekeken op google; Van mijzelf gelukkig niks gevonden.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 08:44

RicardoOpa schreef:
Hea? Hoe kan hij je berichten terugsturen, als hij niet eens kan inloggen?

Heb je helemaal geen contact meer met hem?

Heb snel even gekeken op google; Van mijzelf gelukkig niks gevonden.

nee heb helemaal geen contact meer met hem,.. zijn toenertijd niet zo leuk uit elkaar gegaan omdat meneer flink buiten de deur bleek te eten :+
heb hem daarna nooit meer gezien.

en idd,.. hij zegt dat ie niet kan inloggen,maar heeft toch mijn bericht ontvangen en beantwoord :D :+ :D

vraag me af of zijn vrouw weet dat ik op zijn sites sta als "zijn vriendin"
denk niet dat ik het zou waarderen als ik foto's van zijn ex op de site van mijn eigen man zie,waarmee gesuggereerd word dat zij nog steeds bij hem hoort

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:39

dat zou ik haar eens even vragen dan }>

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:46

Wat raar zeg! Maar jouw dochter is dus niet zijn dochter?
Erg vreemd van hem! Misschien een iets wat bozer mailtje sturen?

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 17:54

iloveyah87 schreef:
Wat raar zeg! Maar jouw dochter is dus niet zijn dochter?
Erg vreemd van hem! Misschien een iets wat bozer mailtje sturen?

nee mijn dochter is absoluut niet zijn dochter.Mocht ie willen hahaha :+ :D
heb hem inmiddels alweer een vriendelijke doch duidelijke mail gestuurd dat ik anders stappenb ga ondernemen

Op zich maakt die flapdrol me niks uit,wil ook verder niks meer met hem, te maken hebben.maar ja,.. om nou te boek te staan als zijn vrouwtje,..nou nee dankje :D

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:57

Dat is de reden waarom ik GoogleAlert heb ingesteld met mijn naam, krijg nooit alarm, gelukkig maar! Maar die geeft je een mailtje waar je de site vind waarin je naam voorkomt. Mijn achternaam is seizoensgerelateerd, je kan je ds voorstellen hoeveel weersites hij aangeeft :') maar liever zo dan dat iedereen zomaar mijn naam ingeeft en een hele lijst waar ik niks van weet tevoorschijn tovert!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:57

Haha ~~}>

Ik hoop voor je dat hij er gehoor aan geeft!