zit je lekker te googlen op je eigen naam( ff kijken wat er allemaal te vinden valt
)kom je ineens op een site van je ex(mijn naam werd nl genoemd in zijn link),dus uit nieuwsgierigheid toch even gaan kijken.
zie ik dat ie bij zijn foto's allemaal foto's van mij heeft staan en van mijn oudste dochter met titels als:
mijn vriendin saskia en bij de foto's van zijn kinderen staat mijn oudste dochter een paar x
erg raar,.. want zijn al heel lang uit elkaar ,hij is inmiddels alweer getrouwd en zo oud is deze site niet.
heb hem vriendelijk een mailtje gestuurd(kon via die site) en gevraagd of hij mijn foto's wilde verwijderen,omdat ik niet snapte wat mijn foto's er bij hem op deden.
krijg ik reactie terug: uhh nee dat kan niet,. ben mijn inloggegevens kwijt en wachtwoord weet ik ook niet meer
ik dus verteld hoe hij opnieuw aan zijn gegevens kan komen,maar meneer houd stug vol dat het hem niet lukt.(oftewel niet wilt)(ergraar als je ziet dat zijn laatste inlogdatum twee dagen ervoor was
)heb de site zelf ook al bericht gestuurd,maar krijg geen reactie van hun( myspace)
nu heb ik dus persoonlijk geen zin om voor de "show"te staan op iemands website en zeker niet als "zijn vriendinnetje"en al zeker niet mijn dochter daarvoor gebruiken
dus wie weet hoe ik mijn eigen foto's eraf kan krijgen zonder dat ik daar kan inloggen?

maar liever zo dan dat iedereen zomaar mijn naam ingeeft en een hele lijst waar ik niks van weet tevoorschijn tovert!