HANNIBAL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-01 14:09

ik ga vandaag naar de bios met mn bf. wil ie naar hannibal!! waaaah dat vind ik dus echt niet tof!! t is dat ik zo stoer ben maar anders was ik niet meegegaan hoor...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 14:27

Ik durf er dus echt niet heen ik zit echt niet fijn bij zo'n film ik schrik dus echt omdat ik zo meeleef met gevolg dat is soms een gil niet kan onderdrukken en dan kijken ze zo boos naar me haha dus enge films huur ik altijd.. Ik ga wel naar disneyfilms... ben ik een fan van!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-01 14:28

tja ik ga ook liever naar een disney film maar ik ga t niet verpesten voor mn bf.... stoere ik!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 15:10

Ik heb um vrijdagmiddag gezien. Op zich wel een leuke film maar hij is niet echt spannend ofzo. Of ja, weinig 'suspence' Lachen

Er zitten wel wat gore stukken in, maar het is niet echt zo dat je een keer of tig mega schrikt of dat er heelveel spanning wordt opgebouwd.

Op zich wel een aanrader die film. Of ja, silence of the Lambs is leuker als je het mij vraagd, maar Hannibal is op zich het kijken wel waard.

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 15:36

jaaa......daar wil ik ook heen....lijkt me echt heel gaaf!!!!

Astrid(dempsey)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 17:54

ja wil ik ook zeker weten heen...ben benieuwd hoe die is wel ff laten weten he!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 19:09

Tegen dat soort films kan ik dus echt niet!! Nee geef mij maar geef mij maar comedy of actie!!

Van die enge films krijg ik altijd nachtmerries (is misschien kinderachtig, maar als ik zo'n film gezien heb blijft het maar malen in mijn hoofd...) Dus ik ga gewoon niet naar dat soort films!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 19:21

Jaaahh!!! Die film wil ik dus eigelijk heel graag zien. Maar als het z'on engerd is, dan is het niet zo gezellig daarna zeg maar.
Dan is het heel eng geweest en dan ben je in een "enge" stemming.

Daarom kijk in in de bios het liefste een grappige film ofzo. Dan ben ik daarna in een supergezellige stemming!!!!
Ik wacht dus maar tot ie uit komt op video....

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:06

Nou zal ik jullie dan maar geruststellen. Ik schrik erg snel bij films en ik ben maar 4 keer geschrokken. Op zich een goede film, maar je moet je niet gaan voorstellen dat het de meest enge film van deze tijd is. Oké er zitten hele aparte stukjes in, maar echt niet zo griezelig dat mensen er van moeten Misselijk en vervolgens de zaal uitlopen hoor. Wel een aanrader, maar geen supergriezel dus.

Have fun if you're going to watch this movie!

Pling Knuf Mayo Pling

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:44

ik heb een hekel aan enge films bij jurassic park heb ik de hele film naar mijn mams zitten kijken (was nog erg klein) en schietfilms en horrors moet je alleen op zondag ochtend kijken dan zijn ze minder eng

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:06

Seven is eng... Bij de derde moord haakte ik af toen ik nuchter was, toen ik een beetje aangeschoten was heb ik hem zo uitgekeken, maar ja, toen had ik gewoon moordlol.. En scream heb ik smiddags gekeken... Schijtebakje!

Laui

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-01 21:45

keej THNX allemaal voor de reacties, ik durf nu wel te gaan.... hoop ik. vanmiddag hebben we ook al Silence Of The Lambs gekeken, die viel me echt super mee dus ik hoop dat Hannibal ook meevalt... Jullie horen t wel. en als jullie t niet meer horen heb ik t vanavond niet overleefd Lachen

Carla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 01:05

Ik ga er van uit dat je het wel overleefd.Al die spookverhalen van de strenge leeftijdsgrens enzo.Lariekoek.
Het is maar een film toch
Veel plezier.
Groetjes Carla