Ik kom er maar niet overheen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Ik kom er maar niet overheen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 23:24

Naar aanleiding van mijn andere topic van mij en mijn vriend hier op bokt, open ik dit topic...
Sinds het uit is lijkt het steeds verder bergafwaarts te gaan met me...
Ik doe zo mijn best eroverheen te komen, maar het lukt me gewoon niet.
Ik heb nergens geen energie meer voor, ik slaap niet meer en áls ik slaap dan heb ik alleen maar nachtmerries. Elke dag huil ik alleen maar en er is geen lach meer op mijn gezicht te krijgen.
Het voelt alsof er een gat in me zit die alsmaar groter en groter word. De pijn is zo ondraaglijk...
Ik heb alles verwijderd wat met hem te maken heeft, maar op een of andere manier herinnerd alles me aan hem..
Ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen om hem te vergeten maar het werkt gewoon niet. Ik kan gewoon niet lachen... Elke seconde van de dag denk ik aan hem hoe hard ik hem ook probeer te vergeten...
Het lijkt wel alsof ik gek word... Normaal vergeet ik dingen heel snel en zet ik me heel makkelijk over dingen heen, maar nu lukt het me niet.
Weet iemand misschien nog iets wat me kan helpen?
Ik wil weer zorgeloos verder kunnen, weer kunnen slapen...
Ik voel me nu zo leeg... Ik weet het echt niet meer...

NathalietjeB

Re: Ik kom er maar niet overheen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:28

meisie ga lekker een manicure nemen of lekker naar de kapper of shop nieuwe kleren..
ga gewoon wat nieuws doen...ga lekker wedstrijden rijden ofzo..
ga met vriendinnen veel lol hebben en juist lekker mannen spotten..

ga lekker tijd bij je paardje doorbrengen..ga naar familie etc...
ik ken t verhaal zit in t zelfde schip ook al aantal weken vrijgezel mis hem behoorlijk maar denk toch van kben beter af zonder jou...

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:33

wat mij helpt is om al zijn negatieve punten op een rijtje te zetten en waarom je je zo aan hem irriteerd, dan wil je hem ook niet zo snel terug.
En heel veel leuke dingen doen, shoppen, paardrijden, uitgaan enz. zorgen dat je bezig blijft,

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:36

jeetje meid dat is niet niks
ik kan je geen raad geven alleen dat het echt wel over gaat
klinkt afgezaagd , weet ik

wel wil ik je een hele dikke knuffel geven

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:03

Als iemand tegen jou zegt wanneer je een hele dag niet aan een olifant denkt dan krijg je 10 miljoen, dan denk je automatisch de hele dag aan die olifant! ;)

Hoe harder jij je best doet om hem te vergeten hoe meer jij aan hem gaat denken ;) Probeer afleiding te zoeken!

:(:)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:07

Ik weet niet hoelang het uit is?
Je moet jezelf wel een beetje de tijd geven om er overheen te komen. Je probeert nu krampachtig om maar alles snelsnel te vergeten, zijn "dingetjes" de deur uit te doen enz. maar dat werkt nu (helaas) eenmaal niet.
Gun jezelf de tijd om verdrietig te zijn en dan zul je merken dat er op een dag ook bij jou weer een glimlach op je lippen verschijnt ;) .
Mocht het al wel een behoorlijke tijd uit zijn (half jaar ofzo), is het misschien wel goed om eens een geprek met een psycholoog, maatschappelijk werkster oid te hebben, die je weer een eindje op weg kan helpen.
Sterkte iig :(:) !

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:11

bah, veel ongeluk, vanavond is het ook uit tussen mij en mijn vriend,

hoe lang had je ?

mensen voor mij ook tips ? loop al de hele avond te janken

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:26

Balou_k schreef:
mensen voor mij ook tips ? loop al de hele avond te janken

Is je moeder thuis en zo ja: kan je daar met haar over praten? Maak een pot thee (glas wijn ben je misschien nog wat te jong voor ;) ?!) en laat je troosten en vertroetelen door je moeder, het is iig fijn als er iemand een arm om je heen slaat :(:) !
Jij ook sterkte!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:37

wijn vind ik niet lekker, geef mij pisang dan, zoiezo houdt ik niet van alcohol ;), mijn moeder weet het nog niet, die slaapt :( ik praat nu met een paar vrienden via msn, maar mis echt die schouder om uit tehuilen.

Maneater

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:46

Is misschien hard dat ik dit zeg maar het is beter zo. Wat ik even zo lees in je andere topic bestond jullie relatie vanaf dag 1 al uit leugens en niet open en eerlijk zijn vanaf zijn kant. Misschien nog harder te zeggen houden van doe je niet na een maand houden van doe je pas soms na jaren. Je leert iemand ook pas echt goed kennen na een lange tijd. Ga door met je leven en zie het als slechts een voorbijganger waar je weer wat van geleerd heb(jaja ik weet het klinkt hard). Succes met het verwerken ervan en ga genieten van je leven.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 08:02

Ik ben het met maneater eens, maar ik denk dat het nog te vroeg is om het zo te zien voor jou.
Toen het uitging met mijn ex (na 8 jaar) wist ik ook dat het beter was, maar de pijn was er echt niet minder om.
Dus geef het even de tijd, het is niet erg dat je nu verdrietig bent en je rot voelt. Probeer er wel met iemand over te praten. Even lekker verdrietig zijn! En over een tijdje moet je jezelf weer oppakken, ga leuke dingen doen met vriendinnen (ook als je daar niet zoveel zin in hebt) ga lekker met je paardje naar het bos, ga een leuke cursus volgen.
En je gelooft het nu misschien niet, maar het slijt! Er zullen dagen komen dat je weer kunt lachen en dat je achteraf bedenkt dat je die dag helemaal niet meer zoveel aan je ex hebt gedacht. Sterkte!