Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dus met zo'n toelatingstest! Ik weet in ieder geval dat ze dat in Leiden hebben.

helaas
en ben praktisch ook een stuk beter dan theoretisch, daarom vind ik eigenlijk ook dat vrijwel iedereen en gesprek zou moeten krijgen ( dus allen decentrale loting) zo zou je kunnen vertellen waarom je voor de studie kiest, wat je ermee wilt bereiken etc etc.
maar mocht ik uitgeloot worden dan volgend jaar nogmaals proberen en anders maar richting belgie ( waar om heeft die vriendin van de 3x uitgeloot dat niet gedaan
?? ) ben zelf dus van mening eigenlijk dat cijfers wel me moeten tellen maar dat een gesprek of motivatie toets de overhand in de uiteindelijke beslissing zou moeten nemen
ben benieuwd? zelf vind ik het namelijk wel makkelijk, want het lijkt me dat na examen gewoon de cijfers worden opgestuurd door de school en je dan een brief thuis krijgt van
en daar kan ik me ook heel boos om maken!
)
Citaat:Wat ik ook een slecht punt vind, is dat je je niet mag inschrijven voor twee numeris fixus opleidingen. Als geneeskunde je eerste voorkeur is kan bv fysio in principe dus niet je tweede voorkeur zijn. Dat sluit pas een hoop uit! (Spreek uit ervaring)

zou kapot zijn als ik uitgeloot word en gelukkig is er een alternatief voor