Fresh Air Globe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lindatje

Fresh Air Globe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 18:49

Mijn moeder schoof vandaag een advertentie van de Fresh Air Globe onder mn neus. Tell Sell heeft dit ding ook aangeboden, klik!

Ik vraag me af of iemand zo'n ding heeft en of het echt werkt, ik geloof er namelijk niet zo in en het zou zonde zijn om geld aan een waterbakje met lampjes uit te geven ;)

anneliesdj

Re: Fresh Air Globe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:51

Hoe wou je controleren of het werkt dan?
Zie/ruik/proef/hoor/voel jij het verschil tussen 'vervuilde' en gezuiverde lucht?

Ik bedoel maar... Heb een hekel aan die Tellsell troep.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:25

M'n moeder heeft zo'n ding, maar ik heb eigenlijk nooit meer gehoord of het ook echt iets deed. Ziet er wel leuk uit overigens met die lampjes en dat bewegende water, jammer is alleen dat de motor herrie maakt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:27

Tell Sell is troep. Ga daar maar van uit

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:33

Lijkt mij ook niet dat dit werkt hoor. Je ziet en merkt idd niet of die lucht nu 'schoon' is of niet. Misschien een leuk ding om te zien, maar of ie ook functioneel is dat betwijfel ik...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:35

Vriendin van me heeft vreselijk hooikoorts, heeft zo'n ding aangeschaft en kan nu zonder medicatie prima de hooikoortsperiode door.
Het werkt dus wel degelijk.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 19:50

anneliesdj schreef:
Hoe wou je controleren of het werkt dan?
Zie/ruik/proef/hoor/voel jij het verschil tussen 'vervuilde' en gezuiverde lucht?

Ik bedoel maar... Heb een hekel aan die Tellsell troep.

Je kan wel bij jezelf verschil merken, al in minder last van allergie. Net wat Goof zegt dus :j

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:59

Maar werkt het dan echt of zit het tussen de oren?

Ik heb ook eens zo'n onderzoekje naar dat ontgiftingsvoetenbad van Tell Sell gezien, bleek ook grote troep te zijn. Net zoals die bijeenkomsten die ze hebben, wordt de hele rommel gepresenteerd en krijg je 'fantastiche deals'. Op een of andere manier pikken ze altijd de eenzame, koopverslaafde en goedgelovige mensen eruit, komen met mooie praatjes en je gaat naar huis met je armen vol troep en een lege portemonnee.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:58

Lucht filteren helpt wel degelijk bij allergiën en astma.
Ik had een luchtfilterapparaat van Philips voor mijn hooikoorts en de klachten namen aanzienlijk af 's nachts als ik dat ding een uurtje vantevoren had aangezet.
Ik heb vorig jaar ook overwogen om de Fresh Air Globe te kopen, vanwege toenemende hooikoortsklachten (apparaat van Philips is stuk en resistentie tegen medicijnen neemt toe).

Ben absoluut geen fan van Tell Sell. Dit product is trouwens ook bij Wehkamp te koop.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 01:42

Ik zou dan eerder een gewoon luchtfilterapparaat aanschaffen bij de bouwmarkt. Die werken zeker wel (merk je goed bij allergieen, mijn vriend is allergisch voor katten en daarvan hebben we er 3. Sinds we dat ding hebben gaat het goed) al zijn ze ook aardig aan de prijs. Je hebt ze ook in combinatie met airco, kan heel prettig zijn.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 02:17

Dat lijkt me idd meer een optie, heb je ook geen geziek met garantie ed.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 02:22

Ik kan mij totaal niet voorstellen dat dat ding ook echt werkt, zou ook eerder gaan voor een luchtfilterapparaat :)
Ik denk wel eens: als die dingen écht zouden werken, zouden ze dan niet allang gewoon in de winkel liggen en aangeraden worden door longartsen etc? Als het blijkbaar zo'n wondermiddel is...
(die 'geweldige' schoonmaakmiddelen vielen mij iig altijd zwaar tegen :=)

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 17:16

Even voor de duidelijkheid, we zijn (als we hem kopen) niet van plan om hem bij Tell Sell te bestellen ;) Ik heb daar eigenlijk nog nooit goede verhalen over gehoord :P Maar tijdens het googlen zag ik dat hij daar ook werd verkocht en heb ik het linkje daarvan geplaatst zodat jullie konden zien wat ik bedoelde.

Als wij hem kopen halen we hem gewoon in de winkel ;)