Aangezien ik misselijk word van de stank, en al van alles heb geprobeerd, graag jullie hulp:
Mijn arme kat viel vorige week woensdag uit t raam met gekneusde achterpoten en pijnlijke heupen tot gevolg. Gelukkig gaat het nu al iets beter, ware het niet dat poes nog erg zijn rust op zoekt en zich het liefst een beetje verstopt. Afgelopen vrijdag vondt hij een mooi plaatsje, op mijn kamer onder mijn bed.
Sindsdien hangt er hier een onwijs sterke lucht ! Het is geen kattenurine of uitwerpselen ( katjelief gaat, ondanks de pijn, ook nog netjes op de bak
),die lucht is mij bekend en dat is t niet, maar ruikt meer naar natte hond
Of zou het toch urine kunnen zijn ? Dat nu heel anders ruikt door zijn pijnstillers/medicatie ?Raam dagen open ( brrr ! ), van die luchtverfrissers, tapijt onder t bed schrobben met een sopje, niets helpt !
Iemand enig idee of middel dat ik nog kan proberen ? Mocht t een middel zijn, dan wel graag één die wel veilig te gebruiken is,dus geen gekke chemicalien, mocht poeslief nogmaals onder mn bed willen.
Alvast bedankt !
Wel gek, mn kat stonk nooit
Weet overigens niet of het hier wel goed staat... zo niet, verplaatsen maar !
, dus zodra ik weer thuis ben zal ik het hele bed aan de kant trekken en eens goed op zoek gaan, en de tips uitproberen.