Jeetje wat een blonde actie ik weer heb gehad, dat wilde ik jullie niet onthouden
Gisterenochtend naar stal om eventjes te voeren, en de verzorgsters vroegen of ik even wilde helpen met de shets opjagen.
Vond ik geen probleem dus hebben ze lekker in de bak gedaan en even laten rennen.
Ik ren in volle vaart naar ze toe omdat ze onder het stroomdraad door wilden kruipen, en ineens lag ik languit in de bak met zand in m'n mond.. Ehmm
What happend..Ik schijn dus gevallen te zijn maar door mn snelheid echt op mn gezicht doorgeschoven te zijn..
Naar de kantine gestrompeld en voelde me steeds duizeliger worden. Even rustig gezeten en toen de schade opgenomen.
Tand door m'n onderlip, bovenlip kapot geschuurd, neus kapot geschuurd net zoals voorhoofd en flinke bult op hoofd.
Muis van mn rechterhand blauw, linkerhand ook stuk.. Linkerknie helemaal ontveld en auw en rechterknie was niks aan te zien maar deed flink zeer...
M'n ouders maar gebelt want was met de auto maar trilde zo en alles deed zo'n zeer dat ik niet niet verantwoord vond om te gaan autorijden.. Toen ze er waren wilde ik opstaan maar zakte door mn benen heen, meteen maar afspraak voor spoedeisende hulp gemaakt en uurtje later konden we terecht. Daar werd ik aangekeken alsof ik in elkaar was geslagen en iedereen vroeg het aan me..
En wat blijkt, heb ik een flinke scheur in mn spier zitten bij mn rechterknie!
Moet nu met krukken lopen en min. 1 week echt rust houden.Het "leukste" is nog dat ik a.s. donderdag naar egypte ga voor 18 dagen en allemaal excursies ga doen. Moet nu met mn krukken naar egypte & in het vliegtuig en op de excursies.. Pfftt heb ik weer hoor
Iemand nog een stoer verhaal die ik ophangen ipv die lompe actie van me?
"
, écht TS: er zijn zoveel betere, diervriendelijkere en wél-relatiebevorderende methoden, om met paarden om te gaan...