Het moet echt niet gekker worden maar laat ik bij het begin beginnen, na toen ik 13 was uit huis gezet te worden [ door redenen met het geloof van mijn ouders. ] ben ik in een crisisopvang gezet, bij me tante gezet, weer bij een waardeloos crisisopvang gezet en uiteindelijk bij me oma gaan wonen die aan de andere kant van NL woonde. Daar heb ik twee jaar gewoont, goede tijden en slechte tijden en uiteindelijk werd het me oma iets te veel om zich telkens zorgen over mij te maken [ want ja dat doen oma's ] als ik weg was.
Dus toen werden er door jeugdzorg dingen gezegt als ; We zetten je in een gesloten inrichting met alleen meiden, of we sturen je naar Frankrijk voor een project. Toen ik echt heb doorgezet dat dat echt niet kon, ben ik op een kamertrainingscentrum gezet.
Ze dachten dat dat veelste hoog gegrepen was maar dat is helemaal niet zo, het ging gewoon goed op een paar dingen soms na. Ik leefde zowiezo anders dan iedereen daar omdat ik elke dag bij de paarden werkte van 8 uur sochtends was ik daar elke dag en kwam 9 uur savonds terug.
Toen er iets gebeurde met mijn medebewoner, we kregen een ruzie en dat ging niet over want ja ik woon namelijk in 1 huis en we kunnen elkaar niet ontlopen.. wat steeds erger werd en uiteindelijk had ik iets tegen haar gezegt wat bedreigent over kwam en ze was erg bang voor me ben ik weg gezet vorige week voor een week in een crisisopvang [ Tijdelijk geschorst dus. ].
Vervolgens hoor ik eergister want ik zit nog steeds in de crisisopvang, dat ik een slechte invloed zou moeten hebben op de rest van het huis en dat ze met mijn ' bedreiging ' echt niet verder kunnen ik daar helemaal niet meer terug mag komen.
Ook hoor ik dat ik maandag bij de crisisopvang weg moet want dat kon maar tijdelijk.
MAAR ook gooit mijn VOOGD er uit dat ik dus haar dinsdag moet bellen of ik wat heb gevonden, een plek waar ik kan wonen of iets. Ik moet dus voor maandag een woning of iets vinden waar ik kan blijven. Dit is toch belachelijk? Ik ben zeventien jaar dat zouden ze toch eigelijk helemaal niet kunnen doen?
Alle vragen zijn welkom ik zou vast iets vergeten te zeggen zijn in dit verhaal hoor heb dit even uit frustratie getypt aangezien ik ook niets vind op internet waar ik zou kunnen wonen.

en weet niet of je dat ook al doet)