Wat te kopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Wat te kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:30

Ik wéét dat er heeeeel veel topic zijn over cadeautjes, ik heb ze allemaal doorgelezen, en het was allemaal niks :Y) Dus misschien kunnen jullie me met andere ideeën helpen??

Mijn vriend en ik hebben al bijna 4 jaar! Dus al heel wat cadeautjes later ben ik zo inspiratieloos :(
Het cadeau mag duur zijn! Zo rond de 100-150 euro is geen probleem!
Alleen wil hij iets om te hebben! Dus geen dagje weg ect (Dit krijgt hij trouwens al van vrienden voor zijn verjaardag!)

Wat er allemaal al geweest is, dus niet meer leuk is:
* schakelarmband
* ketting met hartje + mijn naam
* uitvergrote foto(s)
* xbox 360
* luchtje(s)
* horloge
* fotocollaga van ons samen
* fotoshoot
(Dus zoals jullie begrijpen, iets met foto's hoeft niet meer :+ ) Een digitale fotolijst heeft ie al.

Kleding is niks. Iets voor de auto ook niet. Hij is zelf altijd errug bezig met zijn auto. Het enige wat hij wil is witte velgen á €500,- (Daar begin ik dus niet aan :+) Gewoon geld geven om dan zelf de velgen te kunnen kopen vind ik helemaal niks!

Ik zit met mijn handen in het haar, want er is gewoon NIKS over om nog te geven?!
Wie kan mij helpen?? :(:)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:55

Een dikke knuffel en een zoen? :)

Waar ik bv aan denk: Kijkt hij graag een bepaalde serie ofzo? Dan kan je misschien al die seizoenen op dvd kopen.
Als hij van actie houdt, misschien een parachutesprong of zo'n rit met een lamborghini (of iets in die aard), ...

Verder even inspiratieloos :) Veel succes ermee! Een cadeau uitzoeken is niet altijd even makkelijk :D

loontje

Re: Wat te kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:39

Vroeg me af waarom iets groote en duur als het ook iets simpels en kleins kan zijn.Gaat om het gebaar toch?

Gewoon lekker koken,filmpje op de bank,kaarsjes aan,lekkere hapjes op tafel.Dingen die hij echt lekker zijn..Kleine kadotjes enz.

Succes.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 23:04