Vodafone abonnement tegoed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Vodafone abonnement tegoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 21:27

Ik heb een paar vragen mbt tot mijn abonnement van Vodafone.

Ik heb mijn telefoon nu 3 weken ofzo, maar ik gebruik mijn oude telefoon ook nog. Nu wilde ik van mijn Vodafone toestel het saldo opvragen, maar dat lukte niet toen ik 1200 belde. Iemand enig idee hoe dat kan en of het op een andere manier op mijn mobiel op te vragen is?

Daarna probeerde ik het via My Vodafone, waar ik me kapot schrok. Nog zat tegoed, maar 21 Euro kosten buiten mijn bundel?! Hoe kan dat? Ik heb inderdaad behoorlijk wat op internet gezeten, denk dat het daarvan is, maar ik heb Blox, Zorgeloos internet op je mobiel. Maar ik zou dus gratis moeten kunnen internetten... Maar waar kan ik zien waar die 21 euro vandaan komt?! Ik baal hier goed van...

Sammyy

Re: Vodafone abonnement tegoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:30

Dan zou ik toch even kijken naar de rekening dalijk, en dan kun je via my vodafone ook een gratis specificatie krijgen. daar even goed controleren, en anders de klantenservice bellen.
Ze zijn geloof ik tot 10 uur vanavond te berijken.
Via 1200 kun je idd geen saldo opvragen, ben maar al blij dat het via my vodafone wel gelukt is :o

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 21:42

Naja, ik ga morgen even langs de winkel. Zou een gratis 8 gb geheugenkaart kunnen bestellen, maar dat werkt ook niet...
Dacht dat ik eerst niet langs de winkel kon, vandaar dat ik het hier ook vroeg.

Maar zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat ik via internet explorer heb ge-internet en niet met dat Opera?

Ze zeggen dat "Browsen" buiten je basis abonnement valt. Bedoelen ze dan internet? Maar dat zou binnen mijn blox moeten vallen dan toch?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:47

Jep dat zijn internetkosten!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 21:48

Dus dat kan het niet zijn bij mij, of die blox gaat niet meteen in, maar mij was verteld dat ik meteen kon internetten en bellen als ik de winkel uitliep.

Eerste dag deed internet het niet, maar de dag na aankoop deed ie het wel. Alle instellingen volgens www.vodafone.nl.... Ik snap er niets van... Lekker is dit, dan denk je goedkoop uit te zijn :S .

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:15

Je kan als t goed is via verschillende manieren op internet. K weet niet precies welke, maar als je via de verkeerde gaat dan gaat t niet via vodafone en dan kost t je dus klauwen met geld.
K zou even langs de winkel gaan om t na te vragen, want k kan t je niet precies vertellen :)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 22:16

Damn, en dat zegt ie er ook niet even bij...
Ga het dan ook zeker niet betalen... Daarbij, andere internet, die doet het niet...

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:04

Jij zegt dat je blox hebt, dat is ook al € 10,-.
Waar die andere vandaan komen weet ik niet..

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:29

Wij (vriendlief) en ik hebben ook allebei een abbo bij vodafone inclusief een blox onbeperkt internetten.
En als we i-netten op onze tel dan komen er geen extra kosten bovenop.
Wij starten gewoon de browser en van daaruit gaan we i-netten.

Ik heb zojuist onze rekeningen bekeken en er wordt geen geld in rekening gebracht met het i-netten.
Misschien toch even langs de winkel gaan idd en even vragen hoe het nu precies zit.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 12:54

Ben langs de winkel geweest, en toen was er ook een correctie van 17 euro exclusief btw uitgevoerd. Waarschijnlijk was het dus gewoon een fout, maar ik moest wachten tot ik de rekening kreeg...