rare dromen? Neergeschoten en doorlopen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn_Goos

rare dromen? Neergeschoten en doorlopen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 17:27

Hoi,

Hebben jullie soms ook wel eens van die rare dromen, die je dan precies nog kan navertellen en dat je elk details nog weet?

Nu heb ik al twee dagen achter elkaar gedroomd dat iemand mij neer schoot en ik gewoon verder liep :=

De eerste droom:
Iedereen die ik kende werd neergeschoten :? En daarna was ik nog "over" met een vriendin van mij.. En er werd op mijn borst geschoten en ik liep door en zei heel droog "Goh, ben toch wel blij dat ik m'n kogelvrijevest aan heb!".. Daarna heb ik met die vriendin heel hard gelachen en toen werd ik wakker.

De tweede droom;
Ik was met mijn moeder en haar vriend op CenterParcs en mijn moeder en ik gingen iets kopen in een winkel en haar vriend bleef buiten staan.
Toen stonden we aan de kassa en hoorden we een schot.. Dus wij keken en toen was er dus iemand in de winkel aan het schieten..
Toen gingen mijn m oeder en ik op de grond zitten en rustig kijken := ..
Daarna werd ik in mijn been geschoten maar keek niet op of om.. En na een paar mensen neer geschoten te hebben ging degene die aan het schieten was vragen stellen.. Één van de vragenw as "wie is er getrouwd?" en "wie heeft er een hond?".. Nou toen sommige mensen zeiden dat ze dat waren en hadden zei tie dat ie dat heel leuk vond en liep vrolijk de deur uit..
Toen liepen mijn moeder en ik (zonder last te hebben van m'n been ) ook vrolijk verder..

Zo heb ik ook wel een keer gedroomd dat ik met mijn paard op een parkeerplaats tussen de auto's door ging dressuren.. En dat ik boos was op mijn broer omdat Mickey vervelend was.. En dat kwam omdat hij er op had gereden.. (Hij is nog NOOIT dichterbij gekomen dan 2 meter, als de staldeur dicht was, hij is dóódsbang voor paarden..)

Hebben jullie ook van die rare dromen?
En wat betekent het? :=

Groetjes Jasmijn!

Klaasje

Re: rare dromen? Neergeschoten en doorlopen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:09

Haha vreemd he? Dromen.

Ik heb heel vaak dat ik droom achterna gezeten te worden, maar niet vooruit kom.

Of dat als je nog niet helemaal slaapt, het net is dat je valt..

Laatst had ik iets heel extreems; Er zwommen allemaal joekels van vissen in mijn slaapkamer! Ik ben echt het hele huis door gerent, tot aan de achtertuin aan toe! Heel eng.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:35

Zulke dromen heb ik ook regelmatig, alleen ik droom altijd dat ik dood ga enzo. Meestal zo'n 2 weken achter elkaar, en krijg er ook altijd zo'n 'raar' gevoel van. :=

Ook soms dat er allemaal insecten ofzo door m'n kamer vlogen/liepen, brr. :')

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:55

Ik heb deze week 2 keer gedroomd dat er iets heel ergs met me gebeurde (kogel in mn been/bijna vermoord), maar dat niemand er aandacht aan schonk. Iedereen vond dat ik me aanstelde, maar ik was keihard aan het huilen enzo.. Echt raar.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:15

Whaha ik droom heel vaak heel levendig, dan droom ik dat ik neerstort of iets dergelijks en op het moment dat ik dan dood zou vallen wordt ik wakker en dat lijkt dan heel echt. := zo irritand en eng :?

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:28

Haha, ik heb ook altijd zulke dromen.
Werd laatst nog een aantal keren doodgeschoten, ik viel wel om maar ik bleef ook leven.
Meestal weet ik wel dat ik droom, maar toch ook weer niet helemaal. Ik heb ook nooit (meer) nachtmerries, al is het niet altijd leuk als ik weer eens doodga, ik maak er dan ook het beste van, en dat is best grappig :+
Heb ook een dromenboek, best grappig om te lezen, ik droom bv vaak over wc's.. Nou wat dat betekent..

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:23

Mandarijn schreef:
Zulke dromen heb ik ook regelmatig, alleen ik droom altijd dat ik dood ga enzo. Meestal zo'n 2 weken achter elkaar, en krijg er ook altijd zo'n 'raar' gevoel van. :=

Ook soms dat er allemaal insecten ofzo door m'n kamer vlogen/liepen, brr. :')

Dat van die insecten heb ik ook een keer gehad. :=
Toen ik wakker was dacht ik ze nog overal te zien, jemig wat was ik over de zeik. :')
Ik hou eeeeeecht niet van insecten. :Y)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:30

Ik heb al een paar keer gedroomd dat ik in het bos aan het rijden was en dat ik wilde zwijnen tegen kwam die dekentjes op hadden :?

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:32

Ik droom soms echt rare dingen, heel onwerkelijk.
Ik droom al sinds ik klein ben (zolang ik me kan herinneren) regelmatig over de boeven uit basie en adriaan. Altijd de zelfde droom, ik ben samen met iemand bij het zwembad bij de kleedhokjes en we worden achtervolgd door de boeven
tsja... :')

Van de week droomde ik nog dat ik door de lucht kon vliegen en een soort half vampier was, ook weer zo lekker normaal :+

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:36

Ik heb veeeeel nachtmerries. Vannacht ging mijn veulen dood, bijvoorbeeld.

Een paar maanden terug droomde ik dat ik gevild werd door twee vleeshaken en dat deed zo'n pijn dat ik er wakker van werd en het even duurde voor ikhet niet meer voelde. Zat recht op in bed!
En ik heb wel eens gedroomd dat ik in het verkeerde bed lag en ben toen heel hard het bed uitgerend. Werd wakker van de koude vloer. :P
Oja en natuurlijk de dromen waar je denkt over tentamenstof: aaaah een typisch geval van insomnia :P

Lang leve tentamentijd :Y)

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:37

dromen.. zijn maar rare dingen :+
laastst droomde ik ook dat ik nog maar een dag te leven had :')
ging ik die dag van iedereen afscheid nemen & allemaal dingen regelen (voor mijn paard enzo)
Heel raar, maar het was heel werkelijk, maar het gekke was, ik was niet eens bang ofzo..

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:41

Ik loop altijd in mijn dromen vast als het ware. Heel naar vind ik dat want ik vind het best hoor, dat dromen, zolang ik maar gewoon kan doorslapen. En dat kan ik dan niet als ik vast loop, want dan word ik er wakker van, en ga ik nadenken :=

Bijvoorbeeld dat ik over een hindernis spring? En dan raken de voorhoeven de grond, en dan gaat zijn achterhand er achter staan :? en dan loop ik vast, en ga ik weer hetzelfde dromen. :=

Samneman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:41

Geweldig herkenbaar die dromen, ik heb ook vaak van die dromen met droge humor, zoals de 1e droom van TS _O-
Vorige week was heel raar, nooit eerder gehad, ik sliep nog maar net en droomde dat er een spin boven me hong van formaat SKIPPYBAL! Dus ik ben doodsbang uit bed gesprongen, stond keihard te gillen en mn dekens lagen aan de andere kant van het bed, ik wist gewoon niet of het echt was of een droom, dus heb er wel een 5 minuten staan huilen in shock, en heel angstig mn dekens uitgeschud haha...ook m'n arme kat was flink in shock, was zich doodgeschrokken van me (slaapt naast mn kussen :)) heb em een dag niet meer mogen aaien haha..
Ja dromen...ik ken ze :D..Vage dingen, vraag me idd vaak af wat het nou betekend..
Zoen ook altijd met de raarste mensen in m'n dromen, ook mensen uit het dagelijkse leven, ja dan kijk je ze een dagje even raar aan en vergeten we het maar weer snel :=

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:43

Het is wel boeiend wat er allemaal omgaat in onze hoofdjes als we in dromenland zijn :D

Spinnen :D
Doodgaan
Zwanger zijn

we bedenken wat he :P

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:44

Whaha, vraag me toch af wat jij normaal in het bos met zwijntjes doet, Lenneke! Je hebt mijn dag goed gemaakt met jouw zwijnen met dekentjes :D
Ik kan ook erg vreemd dromen, maar als ik vervolgens logisch nadenk, kan ik het vaak wel herleiden. Meestal blijkt het dan een opmerking te zijn die iemand de dag ervoor maakte of een fragment uit een film of iets dergelijks. Niks spannends dus...

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:46

mijn dromen zijn meestal niet te snappen..
dan loop ik daar, dan ben ik opeens daar, en dan komt die weer.. en dan doe ik dat, en opeens ben ik weer heel ergens anders? :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:46

ik droom van alles :') Die mannelijke ghostwisperer die opeens de Grinch word, ik vermoord iemand, ik word vermoord, ik ben een wolf... van alles, ben echt een fantasierijke vrouw :')

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:48

Ik heb trouwens (bedenk ik me net) ook heel vaak slagvelden in de achtertuin, leger tegen leger. Ik ben SUPER handig met zwaarden :D

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:48

Lenneke_ schreef:
Ik heb al een paar keer gedroomd dat ik in het bos aan het rijden was en dat ik wilde zwijnen tegen kwam die dekentjes op hadden :?

_O- :')

Vroeger woonde er een man bij ons in de buurt waarvan gezegt werd dat hij een kinderlokker was.
Natuurlijk doods bang voor die vent en op een gegeven moment droomde ik ook altijd dat hij achter mij aan zat. Had elke keer precies dezelfde droom.
Zelfs toen we verhuist waren drommde ik het nog.
Inmiddels woon ik op mezelf en heb de droom nog niet weer gehad.
Ze zeggen ook dat elke droom een betekenis heeft, ik geloof dat ook wel al snap ik ze niet altijd.

Klaasje schreef:
Of dat als je nog niet helemaal slaapt, het net is dat je valt..

Dat heb ik idd ook heel vaak en dan schrik ik ook echt wakker.

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:49

dromen wie heeft ze niet :D
ik droom vaak dat ik achhterna word gerent om vermoord te worden!!
dan ren ik zo hard dat ik me uitijndelijk toch maar laat opeten of vermoorden...zo stom
jeetje haha te erg gewoon :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:16

Ik droom nu al een week lang dat ik ga snowboarden.
Gaat erg vervelen. :x

Dan kom ik op station aan, en daar staan 2 vriendinnen. Ineens ga ik mee shoppen, en tijdens het kaartje halen ontstaat er ineens een ski baan, en ga ik snowboarden.
Erg knap aangezien ik nu pas net weer kan lopen. :')
En vervolgens kom ik te laat bij de trein.

Ja, mijn droom is erg interessant... B-)

Wel grappig om te lezen wat sommige mensen eigenlijk vreemd dromen. :))

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:18

Ik heb ook vaak hélé rare dromen. Ik droom ook echt elke nacht heel erg.

Heb wel is gedroomd dat de honden van degene waarmee ik ruzie had in mijn kamer liepen en over mijn bed.
Terwijl ik diegene echt al heel lang niet gezien had.
(2 weken daarna was het goed gekomen).

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:23

Dromen, nachtmerries, daar kan ik over meepraten.

Ik sta voor de klas. Met heel veel plezier. Maar in mijn dromen is dat weleens anders. Dan sta ik te schreeuwen tegen kinderen, niet normaal. En waarom? Nou ja, daar zijn het dromen voor.

Of dat Tommie naar de slager gaat. Moet er niet aan denken. Als ik dan wakker wordt moet ik altijd even bijkomen.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:25

Ik kan een droom van groep 2 nog goed herinneren.
Ik was met al mn klasgenootjes aan het spelen, en toen kwamen er piraten... :x Toen gingen ze een van ons vangen. Ze pakte mij, en toen zei ik tegen die piraat: Pak mijn vriendin maar, die kan veel beter schoonmaken dan ik... :?

En ik heb vanaf groep 4 tot groep 5 gedroomd:
ik en E fietsten naar school, en toen ging de brug open waar we overheen fietsen, we vielen in het water, toen werd ik wakker, schreeuwde ik mama, en mama haalde me op en ik sliep bij mama en papa in bed... Zo ging dat een jaartje door :P
ik heb idd wel eens vaker rare dromen, dan val ik, en dan heb ik echt dat gevoel van vallen in mn maag :?

of iets heel ergs, dat ik keihard mama roep in mn slaap, maar er komt in het echt niks uit zeg maar... en dan word ik bezweet wakker en moet ik echt 5 minuten bijkomen :(:)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:29

Ik zelf droom bijna nooit wat.... Tenminste niet dat ik me dan kan herinneren.

Ik ahd het er toevallig wel laatst met een vriend over. Hij was ziek en had een pac-man droom.
Het schijnt zo te zijn dat als mensne ziek zijn vaak pac-man dromen te hebben!! (het schijnt echt waar te zijn volgens hem).