[STW] heeft mijn moeder nu gelijk of niet (opleiding)
Hier staat mijn begin verhaal,
ik volgde eerst een opleiding fotografie.
Hier heb ik mij gisteren uitgeschreven.
Woensdag hadden wij open dag op een school.
Kijken wat me leuk lijkt, kappersopleiding leekmewel leuk , dit wat ikvroeger altijdwou en uiteindelijk moet je toch wat kiezen.
Nou iemand opgehaald of ik dit jaarnog kon instromen van mijn opleiding fotografie naar deze opleiding kapper.
5 minuten later zat ik in een kamertje,en had ik me ingeschreven voor die school.
Nou zegt die man, tot morgen dna begint je eerst e school dag.
ik dacht: WAT?
het was echt een verschrikkelijke man, heel onaardig enz.
Nou goed, savonds was echt verschrikkelijk, kon niet slapen,
is dit echt wat ik wil?
moet ik morgen naar die school toe, ikweet neit eens de weg!
Waar meot ik heen lopen, waar zatdat lokaal ook alweer?
(het iseen hele grote school met heel veer leerlingen,5x zo groot als de schoool waar iknu op zat, mischien nogwel groter!)
Nou volgende ochtend, hele nacht wakker gelegen, en piekeren en gehuild
volgende ochtend, ikdacht verek het maar ik ga niet, ik heb toch gezgd tegen mijn moeder dat ik volgend jaar wou begnnen niet nu! MAAR JA ze heeft me die avond omgepraat en ook die man.
nou ik huilen enz en wou niet uit bed, ik schaam me er nog voor dat ik zo kinderachtig was!
Mijn moeder had school opgebeld en nouja kon ik een dagje meekijken enz en kon i klater gan beslissen of ik dit jaar wou instromen of volgend jaar.
nou de leraren waren superaardig en begrepen mij helemaal!
dieman ook nog gezien en hij deed net of hij mij niet kende enz
later begreep ik wel waarom hij zo bot deed enalls snel moest, omdat ihij dan geld kreeg
vandag zou ik weer gaan omte kijken
ik op mijn scooter, normal ga ik met de bus, was er al bijna en durfde echt niet meer!
had zon pijn in mijn handen omdat die bevroren waren dus dacht eerst naar mijn oma.
nou daar heen handen opgewarmd
enmet haar gepraatNou daarna naar huis gegaaan want ikging echt niet meer naar die school, MAIN zou niet durven..schaam me dood
!was ik thuis,
mijn moeder pissig natuurlijk en mijn vader ook!
nu heeft zeeen afspraak gemaakt met de jeugdzorg ofzo ( waar ik wel vaker ben geweest )
en bij de crissis zorg, nouja hetlijktheel erg.. maar we gaan gewoon praten hoe het verder moet en waarom ik dit schoojaar niet wilbeginnen enz.
NOU mijn ouders zien mij als lui! Iemand die niet onderneemt enz.
maar als ik gewoon niet weet wat ik wil?!
daar kan ik toch niks aan doen!
ik heb een beroepentest gedaan enz.
kwil nu dit jaar gaan wrken en stages gaan lopen bij verschillende bedrijven in de hoop dat ik dn wat vind!wat i kdan wil gaan doen
nog meer mensen met dit probleem?
groetjes..