Werkt jouw vriend/vriendin bij boskalis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetselina

Werkt jouw vriend/vriendin bij boskalis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 15:27

Ik vroeg mij af of er meer bokkers zijn van wie hun vriend/vriendin bij Boskalis werkt?

Mijn vriend is nu bezig met het traineeship en gaat maandag voor het eerst naar het buitenland voor 2,5 maand.
Hij gaat naar Georgetown in Guyana om daar een schip te repareren. Hij zit dus bij de technische dienst.

Ik heb het er best moeilijk mee. We hebben net een huis gekocht en dat is helaas nog niet helemaal klaar.
Dat is dus iets wat ik alleen moet regelen, de kleuren moet ik alleen regelen en ook het verhuizen en inrichten moet ik alleen doen.
En ik moet dus eerst alleen in de woning gaan wonen, terwijl ik zo graag er samen de eerste nacht wil doorbrengen.
Ik kan dan natuurlijk wachten met daar te gaan wonen, maar dat vind ik zo zonde van het geld :o

Maar hoe gaan jullie nu om met de afwezigheid van je partner?

Ranja

Re: Werkt jouw vriend/vriendin bij boskalis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:46

[LZP] --> [STW]

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 08:49

Er is hier verder niemand van wie de vriend/vriendin bij boskalis werkt?

Zijn er dan mensen van wie de vriend/vriendin voor langere tijd naar het buitenland moet ivm werken?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:21

Mijn oom werkt bij boskalis...Hij is sinds 4.5 jaar getrouwd en heeft een gezinnetje van 2 kinderen en zijn vrouw dus. Ook zij reizen de hele wereld over, maar sinds hij een gezin heeft verhuizen die ook altijd mee. Ze hebben eerst in bolivia gewoont (daar heeft hij haar ook leren kennen) daarna zijn ze voor een paar jaar naar suriname gegaan (2.5 jaar denk ik) daarna voor ruim een jaar naar brazilie en nu zitten ze al weer een half jaar in abudabi...het midden oosten dus.
Ik vind het wel erg jammer dat ze zo ver weg wonen altijd. Mijn oom kan ook wel in nederland aan het werk, maar dat wil hij niet meer. Ik heb mijn nichtjes en tante nu al bijna 2 jaar niet meer gezien (mijn oom tussendoor nog wel een keertje) en dat vind ik wel heel jammer, want het zijn de enigste nichtjes die ik heb. In nederland hebben we verder niks..dus ik kan me denk ik wel een klein beetje indenken hoe je je voelt. Al is een partner natuurlijk wel wat anders dan je oom tante en nichtjes...maar ik heb het er wel steeds moeilijker mee...hopenlijk komen ze in de zomer weer hier naar toe...

Jij sterkte de komende maanden

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 13:25

Dat is dan inderdaad jammer dat jij je tante en nichtjes nooit ziet. This toch wel familie! Maar ze hebben dus wel heel erg veel van de wereld gezien. Opzich is dat voor hun wel leuk, denk ik. Ze zijn iig bij elkaar.

Ik hoop ook voor jou dat ze naar Ned komen. Kun jij anders niet een x naar hun toe?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:31

ja we zijn naar hun trouwdag geweest in bolivia...mijn opa en oma zitten nu in abudabi...maar wij gaan ook nog naar school en hebben de paarden aan huis dus kunnen niet zo makkelijk weg...
Ze zien inderdaad heel veel van de wereld. Mijn nichtje van 7 kan: spaans/portugees/nederlands/engels/arabisch. Dat is toch wel een heel mooi voordeel.

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 13:33

Hoezo een talenknobbel, haha en dat voor een meid van 7. Wij hebben de paarden ook aan huis (mijn ouders dan) en wij hebben inderdaad ook altijd problemen qua oppas en dat je niet zo makkelijk weg kunt.

Wanneer hoor je of ze naar nederland komen dan?

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:35

:+ Mijn zwager werkt ook voor Boskalis :D

haha, grapje hoor. Ik wilde even kwijt dat ik me erg graag bemoei met de inrichting van jullie huis en met de kleuren. Of Ernie dat leuk vind weet ik nog niet haha. Nou ja, jij zal mijn smaak ook wel niet zo leuk vinden. }:0

En je mag altijd bij me komen spelen hoor!

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 13:40

Kleuren heb ik inmiddels zelf al geregeld. Met de inrichting kan ik je hulp vast wel gebruiken.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:21

Sweetselina schreef:
Hoezo een talenknobbel, haha en dat voor een meid van 7. Wij hebben de paarden ook aan huis (mijn ouders dan) en wij hebben inderdaad ook altijd problemen qua oppas en dat je niet zo makkelijk weg kunt.

Wanneer hoor je of ze naar nederland komen dan?

Mijn oom heeft altijd dat hij een paar maanden moet werken en dan een maand vrij heeft. Maar de familie van mijn tante woont in bolivia, dus daar wil zij ook graag heen. Maar mijn opa en oma die er nu zijn die ging wel proberen om ze zover te krijgen dat ze van de zomer hier heen komen