Nu na 2 jaar werken op een dierenkliniek, waarbij ik 1 keer promotie heb gehad van assistente naar hoofdassistente, ben ik er wel achter dat ik dit niet de rest van mn leven wil doen. Waarom niet? Het werk is ontzettend leuk, daar hoor je mij niet over klagen. Maar van dit loon wat ik nu krijg (ik ga geen bedragen noemen, dit vind ik niet netjes tegen over mijn baas) kan ik niet op mezelf wonen.
En de rest van mijn leven bij mijn ouders wonen is geen optie

Nu weet ik zelf dat ik beter door kan studeren op het HBO, want geeft gewoon een veel beter toekomst perspectief. Ik weet dat ik het kan, ik deed het MBO fluitend, maar ik weet niet welke opleiding ik moet kiezen...
Ik vind het heel moeilijk aangezien er zoveel keuze is, en maar zo weinig uitleg met wat je nu precies kunt met zo'n diploma...
Daarnaast is voltijd studeren bij mij geen optie, het moet dus een deeltijd opleiding zijn (1 dag in de week naar school, 4 dagen in de week blijven werken op de kliniek) Mijn werk laat me wel erg vrij dus stage's zijn in overleg geen probleem.
Zelf vind ik het ontzettend leuk om (grote) dingen te organiseren, of dingen uit te zoeken qua regels en wettelijke mogelijkheden. Ben ik erg creatief, en dol op alles met dieren. Kantoor werk vind ik geen ramp, ik moet nu voor mijn werk ook veel op de computer uitwerken.
In mijn vrije tijd teken ik, en ben ik dol op taarten, cake's en koekjes bakken. En ben ik net begonnen aan mijn eerste digitale spiegelreflexcamera...
Zelf zat ik eerst te denken in de richting van personeel en organistie, maar ik weet niet of dit wel geschikt voor mij is...
Zijn er opleidingen waar je je creativiteit kwijt kan, toch een leuk loon hebt en waarbij er ook doorgroei mogelijkheden zijn?
Iemand tips, opmerkingen of de perfecte oplossing?
Hoe en wat dan weer niet
want zo erg heb ik me er niet in verdiept