Ik heb een MacBook Pro, als ik in mn dock met de rechter muisknop op het Word icoontje druk, staat er bovenaan het lijstje 'Programma reageert niet' (ze dachten zeker dat ik dat zelf nog niet had bedacht
)... Als ik op F3 druk (en je dus al die schermpjes naast elkaar ziet) en ik klik op degene waarin ik bezig was toen t vastliep komt die inderdaad naar voren. Alleen dan zie je dus wel dat ronde dingetje met al die kleuren wat aangeeft dat ik nog even moet wachten (dat ie bezig is). Als ik op een van de twee andere documenten klik nadat ik op F3 heb gedrukt werkt dat niet en kom ik weer uit bij het laatste scherm waar ik op zat (internet of dat andere document dus).Ik dacht eerst dat het misschien lag aan dat ie oververhit was ofzo. Ik heb m nu laten afkoelen, maar geen verschil. Ik heb ook nog genoeg ruimte om alles op te slaan geloof ik. Verder weet ik niet waar het aan zou kunnen liggen.
Ik heb m ook pas sinds kerst, dus ik heb nog nooit eerder een crashende mac meegemaakt

Ik weet dat ik op 'forceer stop' zou kunnen klikken, maar ik neem aan dat ik dan alles kwijt ben? Dat wil ik echt liever niet. Verder heb ik m al een uurtje of meer sinds het is gebeurd op sluimerstand gezet, in de hoop dat het zichzelf zou oplossen.. Zodadelijk ga ik dat waarschijnlijk wel weer doen, maar ik wil eerst even kijken of iemand anders hier een idee heeft.
Gr. Tessa