Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Tallie_Ho schreef:Dikke kans dat ze gewoon nieuwe bewoners onder jouw naam hebben aangesloten.. Ik heb bij UPC gewerkt en daar gebeurde het ook regelmatig dat nieuwe bewoners werden aangemeld op naam van de oude bewoner.. Door of een niet oplettende verkoper, of door een nieuwe bewoner die het wel makkelijk vond op de naam van een ander ( Alsof ze er nooit achter zullen komen )
Gewoon even bellen en zeggen dat je al geruime tijd elders woont en of ze de handtekening voor ontvangst pakket naar je kunnen emailen..
)
sonjim schreef:wij hebben het andersom, wij hebben wel Ziggo en ontvangen geen facturen.
dwaallicht schreef:Ik heb gekeken, maar de datum van aansluiten stamt uit 2004, dus het gaat hier wel om mijn abbonnement.. er zijn echter geen facturen uit 2006 en 2007. Er zit dus gewoon iemand tv te kijken op mijn kosten, grmbl.
Ik ga ze vanmiddag bellen. Ik kan toch gewoon bewijzen dat ik er al heel lang niet meer woon! Hopelijk krijgt degene die nu denkt gratis af te zijn dan die fikse rekening op zn dak..
sonjim schreef:Het is inderdaad een zooitje daar en wij hebben ons Abbonoment aangepast en hebben nu gratis internet, krijgen wel rekening voor telefoon en tv (alles in een pakket, maar niet voor internet) Raar bedrijf.
Inderdaad krijg je de facturen per mail, dus als je je ziggo mail niet meer gebruikt krijg je ook geen factuur te zien, TS. Je kunt er dus eigenlijk niet over bellen, want je gebruikt hun diensten toch niet meer?
Naja gelukkig hadden we bewijs en via de bank hebben we het bedrag terug laten boeken (dit kon en mocht van oxxio ook) ivm we ook even gebeld hebben van zo en zo ect...Naja we mochten via de bank het terug te laten boeken zo gezegd zo gedaan en degene aan de foon zij dat ze het in orde ging maken, maar na een maand dat we het geld terug gestort kregen, haalden ze weer een voorschot ervan af, wij weer via de bank het terug te laten boeken. En wij oxxio een aangetekende brief verstuurd, nu zijn we er zo goed als vanaf..