Het leed dat een ex-met-een-muur-voor-d'r-kop heet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Het leed dat een ex-met-een-muur-voor-d'r-kop heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 22:46

Pfoei...ik dacht altijd dat ik zo'n nuchter, rustig en vooral niet op te fokken persoonlijkheid was.
Maar op dit moment vlammen de emoties door m'n lichaam en ben ik écht even in staat tot dingen waartoe ik mezelf nooit in staat achtte ~~}>

Het zit zo...10 maanden geleden ontmoette ik mijn huidige vriend, die op dat moment nog een (aflopende) relatie had. Hoe wij elkaar leerden kennen, naar elkaar toe groeiden, netjes wachtten tot zijn relatie met z'n ex over was en sindsdien dolgelukkig waren kun je hier lezen :)

Al met al zijn we nu bijna 10 maanden samen en gewoon enorm blij met elkaar. Dat weet iedereen, dat ziet iedereen en dat zegt iedereen. Jammer genoeg wil 1 persoon dat nog altijd niet zien, en dat is zijn exvriendinnetje, waar hij overigens 2 jaar een platonische knipperlichtrelatie mee gehad heeft en waarmee het dus werkelijk net zo vaak aan en uit is geweest als een knipperlicht gemiddeld per dag knippert ;)

Toendertijd heeft hij het netjes uitgemaakt, hoewel het al weken min of meer 'uit' was (geen contact na een ruzie, elkaar niet zien, maar dus in afwachting tot ze elkaar weer tegen kwamen en het weer 'aan' ging). Alleen ging het niet meer aan, want hij kreeg iets met mij en dat bleek dieper te zitten dan welke eerdere relatie dan ook :j Dat leek ze ook te accepteren, totdat ze een dag voordat wij op zomervakantie gingen een smsje met 'hoe gaat het?' Vriend teruggestuurd dat hij op het punt stond om met mij naar Rome te vertrekken en dat het prima ging. Vervolgens stuurde ze dat ze het zo jammer vond dat het zo gelopen was en dat ze maar weer eens af moesten spreken. Vond ik vreemd, maar ach, m'n vriend was er heel open en eerlijk over en stuurde niets terug. Totdat ze 3 dagen later eenzelfde soort sms stuurde. En 2 weken na onze vakantie op msn begon met: 'Ik vind het zo jammer, het was ineens over, ik snap het nog steeds niet. Ware liefdes komen bij elkaar terug...' Gelukkig was m'n vriend zo wijs om te zeggen dat hij z'n ware liefde gevonden had, maar dat ik dat was :P

Al met al heb ik me tot die tijd nog niet zo drukgemaakt. Ik snap dat als hun relatie telkens aan-uit ging, je het na een poosje altijd weer kunt proberen natuurlijk, al blijf ik het onfatsoenlijk vinden dat je dat doet als hij bezet is >;) Ergens in oktober sloeg haar bui om en stonden we in onze vaste stamkroeg met een groep vrienden. Zij kwam met haar vriendinnengroep erbij staan, niks aan de hand, totdat m'n vriend tijdens een klef nummer mij even vastpakte en even kroelde. Niks mis mee, maar tegen haar zere been waarschijnlijk, want 5 minuten later stonden ze en stuk verderop met zo'n 10 meiden te wijzen naar ons en te giechelen. Niks van aangetrokken en tot vorig weekend hebben we haar ook nooit meer gezien.

Vorige week zaterdag gingen we met een bevriend stelletje wat drinken in een cafeetje. Zij zat daar, wat ik overigens niet gezien had, met die vriendinnengroep en zei 'Hoi' tegen m'n vriend. Ik hoorde hem wel gedag zeggen, maar wist niet eens tegen wie. Hij zegt nog tegen me: 'Nou ja, 3 maanden geleden zo doen en nu ineens weer gedag zeggen?' Kreeg hij die maandag daarope een smsje: "Gewoon doen alsof je me niet kent hoor!" Uitgerekend op maandag pas, want dan zit m'n vriend nog op de kazerne en kan ik 't niet lezen :D M'n vriend heeft niet gereageerd, al was ik inmiddels zo geïrriteerd dat ik zei dat 'ie moest sturen: 'Oh, was je er dan? O:) :Y) '

Je zou denken dat haar creativiteit onderhand op is, maar gisteren gooide ze het weer over een andere boeg. Mijn vriend zit momenteel in Duitsland voor een oefening, hij is militair. Hij belt me om de dag even als het lukt en belde vanavond. 'Ik moet je iets vertellen, maar ik wil je ook niet van streek maken...' Ik voelde de bui al hangen ;) , hij had weer een smsje. 'Je zult wel niks terugsturen, maar m'n broertje wil in het leger en nu wil ik graag informatie van jou, over waar jij gezeten hebt enzo...' En m'n vriend, goedsul en met een 10 voor naïeviteit stuurt terug: Oke, maar ik zit nu in Duitsland, kan volgende week meer info geven, wat wil je weten? Alles goed?

Je snapt dat ik meteen duidelijk heb gemaakt dat dat niet zo'n slimme zet was. Dat bleek wel, want mevrouwtje stuurde direct terug: 'Lang niet gezien hè, alles goed verder! M'n broertje wil misschien bij de mariniers maar is te jong...' Ik was, voor het eerst, echt enorm pissig en vocabulaire van minder beschaafde namen voor een meisje volgden := Maar het mooiste moet nog komen, na kort maar grondig onderzoek op hyves blijkt dat haar broertje net 15 is en havo doet en voorlopig dus nog lang niet in het leger kán :evaw: Al met al dus een doorzichtige rotsmoes om meer in contact te komen en het gewoon wéér te proberen...

Nu vraag ik je...heb je dan een bord voor je kop of gewoon een betonnen muur van 4 meter dik? |o Als ze een béétje op de hoogte is weet ze dat het enorm goed gaat tussen ons, en ook al zou het níet goed gaan, in een relatie ga je gewoon niet stoken. Ik heb verdorie altijd het respect gehad om afstand te houden toen hij nog met haar had. En dat loeder blíjft om de 3 maanden proberen ertussen te komen...en dat kwam me vandaag even de keel uit :+

Wie herkent het en wie weet hoe je ermee om moet gaan? (buiten het opsluiten in een houten kist en een enkeltje Noordpool :') )

Sammyy

Re: Het leed dat een ex-met-een-muur-voor-d'r-kop heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:55

Hm, ik zou voor dat enkeltje noordpool gaan :j _O-
Ik vind dat je je heel netjes hebt gehouden, en ook heel netjes hier je verhaal hebt gedaan, ik kan je helaas niet helpen met advies. Ik kan alleen zeggen dat ik het niet zo netjes op zou lossen waarschijnlijk :x

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:57

dat lijkt me een plan... effectief in elk geval }>

negeren met ingang van nú. laat je vriend een sms sturen dat hij geen contact meer wil en daarna ook nergens meer op reageren...
kan werken...

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 23:02

Nou, de verleiding is ook groot om m'n gevoel te volgen en d'r een niet-zo'n-aardig-bericht te sturen op hyves ofzo :=

Maar dat is puur m'n gevoel, en dat lost niets op, ik zet mezelf alleen maar voor gek met m'n 21 jaar en verlaag me tot haar niveau. Ik speel het nu gewoon via m'n vriend, die gewoon wat minder fel is, die wil iedereen altijd pleasen en wil dan ook echt dat broertje helpen...

Ik heb al gezegd: prima, stuur je toch een berichtje naar hem op hyves, staat je ex er volledig buiten en als ze dan smst: krijg ik nog info van je? Dan kan hij gewoon zeggen dat 'ie dat al geregeld heeft ;) Bovendien moet nog maar blijken of dat ventje werkelijk naar het leger wil of dat z'n zus dat verzonnen heeft. Dat zou natuurlijk de grap van de dag zijn, als uitkomt dat ze écht uit haar nek heeft zitten kletsen :')

@ Meintje: dat is eigenlijk wat ik ook wil. Gelukkig doet m'n vriend er alles aan om te voorkomen dat ik me hier rot over voel, hij gaf al aan dat hij geen informatie geeft als ik dat niet wil. Nu vind ik dat niet zo'n probleem, als zij er maar buiten blijft ;) Daarom gaat hij het nu direct aan dat broertje vragen en zegt hij zelf al dat hij niet meer zal reageren op haar :j En als je blijft proberen dring ik er gewoon op aan dat hij moet sturen: 'Twee weken geleden doe je nog raar tegen me en nu ben ik ineens goed genoeg voor info. Ik regel het wel met je broertje en verder hoef ik geen contact meer.' Klaar :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:05

Wanneer komt je vriend terug uit duitsland? Lijkt mij een enorm verstandige oplossing hem gewoon even te zeggen dat hij tot hij terug is in nederland helemaal niet meer hoeft te contacten met haar? En zodra hij terug is even met het leuke feitje van haar broertje aan komen zetten, hopenlijk gaat er dan ook bij hem een lichtje branden, wat ik aanneem :=

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:10

regel een rebound voor der,

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:10

verder negeren, is toch onder je niveau

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:15

ik denk dat je vriend eens goed duidelijk tegen haar moet zijn, schijnbaar heeft ze nog de illusie dat het weer iets kan worden tussen hun.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 23:24

Met een beetje geluk komt m'n vriend volgende week vrijdag even naar huis, woensdag is hij terug in NL :j Hij heeft haar overigens na haar 1e smsje al gesmst dat hij Duitsland zit en niks terugstuurt, en nadat ik hem verteld had dat haar broertje dus nog maar 15 is zei hij zelf ook al dat het waarschijnlijk een smoes is.

Hij ziet zelf ook wel dat het weer zo'n doorzichtige poging is, maar op de 1 of andere manier ziet hij dat altijd pas helemaal als ik het voorgekauwd heb :+ 't Is een schat hoor, maar ik ben daarin keihard: als je 3 maanden geleden lomp kunt doen, hoef je nu geen medewerking te verwachten :n Maar m'n vriend wil altijd iedereen helpen, ex of niet, en zeker als hij iemand voor 't leger kan werven :+

Overigens kán dat 'm €1000,- opleveren, als dat broertje daadwerkelijk het leger in wil. Dat zou nog eens een mooie grap zijn, dan kan hij volgend jaar een smsje sturen: Bedankt voor de tip hè, wij hebben net een vakantie geboekt van het geld dat we eigenlijk aan jou te danken hebben _O- Maargoed, daar gaan we niet van uit, ik blijf geloven dat het weer een truucje is waarin we helaas niet trappen *D

Het voelt ook wel dubbel voor mij, want ik wil niet de bezitterige vriendin zijn die haar vriend claimt en eist dat hij alle contacten bevriest met z'n exen. Maar ik ben héél mild geweest, toen we net 3 maanden hadden gingen ze vriendschappelijk met elkaar om en dat deed me niets, omdat ik wist dat hij helemaal voor mij ging en omdat zij zich rustig hield. Van die kaappogingen word ik gewoon kriegel en dat is me nu iets te vaak gebeurd, ze heeft haar kansen op normale omgang verspeeld wat mij betreft :n Mijn vriend is dat ook met me eens en zoekt haar uit zichzelf ook niet op, maar negeert haar nog eerder dan dat hij gewoon keihard zegt: 'Ik heb geen behoefte meer aan contact met jouw rare buien, de ene week ben ik vuil voor je en nu goed genoeg. Ik mis het contact niet, dus laat me gewoon met rust...' :) Ik weet dat als ik aan m'n vriend vraag of hij dat letterlijk naar haar wilt sturen, dat hij dat doet, omdat hij heel veel van me houdt en hij volledig voor mij gaat. Maar het voelt zo dwingend, dat ík het moet zeggen, terwijl hij eigenlijk zelf schijtziek ervan zou moeten worden en dat zou moeten sturen, in plaats van het maar weer te negeren en te wachten tot de volgende poging :roll:

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:45

Kelly, die ***** heeft een bord voor der kop maar je kan je beter niet tot haar niveau verlagen. Het is niks voor niks uit en hij heeft haar gemeld dat jij de ware voor hem bent. Dus wat dat betreft zit er waarschijnlijk niks mis :)

En wat die ex betreft... Denk dat negeren de beste optie is. Of zorgen dat ze zo snel mogelijk een vriend voor derzelf krijgt ;)

(of toch maar dat enkeltje noordpool O:) )

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:00

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over je relatie, want zover ik kan lezen zit het hartstikke goed tussen jullie twee en is je vriend niet van plan dit op te geven voor die ex van hem. Desondanks kan ik me voorstellen hoe ongelooflijk irritant het moet zijn, een vervelende ex! :Z Ik zou dat met dat leger afwachten en het inderdaad direct aan het broertje vragen.. En nog even afwachten en bij de volgende poging je vriend gewoon heel erg eerlijk vertellen dat je écht niet bezitterig wil zijn en dat je hem alle vriendschappelijke contacten gunt maar dat jij er enorm mee zit dat zijn ex geen respect voor jullie relatie heeft. Ik denk dat hij het echt wel zal begrijpen hoor en voor zover ik nog meer kan lezen ben je eigelijk geen bezitterig typje. Kortom, blijf gewoon lekker rustig, maak je niet te veel zorgen en vind een manier om de situatie tactvol op te lossen. :) Nou in ieder geval succes en als niets meer werkt stem ook ik voor een enkeltje noordpool! ;)

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 12:46

Lara_Silver schreef:
Ik zou dat met dat leger afwachten en het inderdaad direct aan het broertje vragen.. En nog even afwachten en bij de volgende poging je vriend gewoon heel erg eerlijk vertellen dat je écht niet bezitterig wil zijn en dat je hem alle vriendschappelijke contacten gunt maar dat jij er enorm mee zit dat zijn ex geen respect voor jullie relatie heeft.

Dat is denk ik wat me nog het meeste steekt, dat ze het iedere keer blijft proberen en zich er niet bij neer kan leggen dat hij nu wél gelukkig is :j Mijn vriend snapt dit ook en zegt zelf ook dat ze gewoon jaloers is en dat hij het vooral rot vind dat ik me er zo over voel. Ik ben ook absoluut niet onzeker of bang dat hij me laat gaan en weer terug bij haar komt, ik wéét gewoon dat ik hem 100 keer meer te bieden heb en dat weet hij ook. Ik ben ook heel blij dat hij het gisteren meteen vertelde, hij zei ook dat hij alle smsjes die zij gestuurd heeft en z'n eigen smsjes bewaard heeft, hij wil me op geen enkele manier het idee geven dat hij het uitlokt of dat het van zijn kant komt. 't is een schat :+:, maar een beetje naïef is 'ie wel ;)

Ik vraag gewoon of hij haar volledig wil negeren, dus ook even dat broertje niet benaderen en zelf geen initiatief nemen. Ongetwijfeld gaat ze dan weer smsen en dan kan m'n vriend aangeven dat haar broertje kan bellen/smsen/mailen voor informatie :) Staat zij er volledig buiten, en dan moet nog maar blijken of haar broertje om informatie komt :) En mocht ze dan bezig blijven, dan kan m'n vriend altijd nog aangeven dat hij niet zo'n zin heeft in die toenaderingen iedere keer :n

En als ze dán nog niet ophoudt, dan wordt het tijd dat ik die kist in elkaar ga timmeren en een enkeltje Noorpool bestel :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:04

Pfff, daar zou ik ook niet zo blij mee zijn zeg! Vind het knap dat je nog zolang je geduld kunt bewaren met zo iemand! Inderdaad verstandig om met je vriend duidelijk af te spreken wat wel en wat niet te doen, en hem aan haar duidelijk laten maken dat dat broertje zelf maar contact op moet nemen als hij meer info wilt weten :)
ik geloof dat ik allang ontploft was en haar in een kistje richting noordpool had gestuurd :+

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:09

ik vind het eigenlijk nog wel meevallen :o maak je niet dik joh. Negeer haar en zolang je vriend er open en eerlijk over is kun je hem in mijn ogen prima vertrouwen en lekker gelukkig met hem zijn.
het houd vanzelf op :j

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:17

Meid er gewoon dom om lachen!
Zo te zien/horen boeit het je vriend toch niets..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:23

Waarom is je vriend dan niet gewoon eens heel duidelijk?
zolang hij maar blijft reageren zal denk ik de boodschap niet geheel overkomen bij haar.
Ik zal wel weer halg bokt over me heenkrijgen,maar vind dit net zo goed de "fout"van je vriendje.
Als zij hem nog steeds zo leuk vindt(ja,kan zij dr wat aan doen?)en hij blijft reageren,misschien denkt ze dan gewoon nog een kans te maken?
Ik snap jouw frustratie,echt,maar probeer je ook in haar te verplaatsen...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:24

Een keer per 3 maanden een redelijk neutraal sms-je/hoi zeggen in het cafe?

Ik zou me daar echt niet druk om maken.

Jouw vriend boeit het niet, dus waarom zou je je er druk over maken?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:29

Apple schreef:
Een keer per 3 maanden een redelijk neutraal sms-je/hoi zeggen in het cafe?

Ik zou me daar echt niet druk om maken.

Jouw vriend boeit het niet, dus waarom zou je je er druk over maken?

Helemaal mee eens..... van haar probleem niet jou probleem laten maken!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:32

Moet wel even zeggen dat ik vind dat je vriend er goed mee om gaat. Oke, hij had misschien iets afwijzender mogen reageren.. maar hij zegt wel alles netjes tegen je :) En zoals ik het begrijp is hij idd heel blij met jou.

Verder... waarom een kistje? Ze kan ook te voet naar de Noordpool hoor :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:35

Wat een heks zeg!
Ik kan me voorstellen dat je nu op hete kolen zit! Samen gezellig negeren, wordt ze alleen maar kwader door... En laten jullie nu net weten dat ze dan nog maar op de helft is ;)

Verder zou ik haar toch een enkeltje Zuidpool doen, want voor je het weet neemt de kerstman haar weer mee terug...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:36

Ik denk ook dat je je er niet zo druk om moet maken.
Eens in de zoveel tijd stuurt ze eens een smsje waar je vriend zich niet druk om maakt...

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:52

Zoals ik het lees: Die ex heeft met dr knipperlicht-gedoe íets te vaak dr zin gekregen, en probeert dat nu wederom te krijgen. En aangezien hij wel reageert op zo'n onzin-ding over het leger (sorry hoor, maar informatie daarover is écht overal voorhanden) zal zij het blijven proberen. De enige remedie lijkt mij: negeren, negeren en nog eens...
Wat betreft die smsjes/contactpogingen dan. Mocht je dr tegen het lijf lopen kun je natuurlijk 'hoi' zeggen. Zorg gewoon dat je zelf boven de situatie blijft staan want zeg nou zelf, dat mens is het toch niet waard om je humeur te laten verzieken?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 14:07

Sientje zit heel aardig in de richting, mevrouw wist tijdens hun relatie al niet wat ze wilde :n Mijn vriend zit in het leger, was dus alleen in de weekenden thuis en dan gebeurde het regelmatig dat ze ineens niet af kon spreken omdat ze het hele weekend al met vriendinnen volgepland had. M'n vriend gaf aan dat dat toch zo niet werkt in een relatie, maakt het weer uit en wanneer mevrouw weer tijd en zin had, haalde ze de contacten weer aan en op de één of andere manier kwam het dan altijd weer goed, was het weer even gezellig tot er weer zoiets gebeurde. Net zo goed de fout van m'n vriend hoor, die heeft gewoon een zwak voor haar gehad...

Toen ik hem leerde kennen zaten ze dus weer in zo'n dip, hadden weer ruzie gehad omdat ze weer eens geen tijd had dat weekend en vervolgens hadden ze elkaar al 2 weken niet gezien. Nu liep het alleen anders, want hij leerde mij kennen en na een week of 2 bleek dat hij toch ook wel iets voor mij begon te voelen. Hij heeft erover nagedacht, het definitief uitgemaakt. Dat kwam voor haar nogal als een 'verrassing', die had immers verwacht dat hij vanzelf wel weer met hangende pootjes terug zou komen ;)

Als het, zoals Appel zegt, bij neutrale smsjes en hoi in het café zou blijven, zou ik ábsoluut geen problemen hebben :n De eerste 3 maanden van onze relatie gingen ze nl. zo met elkaar om, hij is zelfs z'n nieuwe auto nog wezen showen en 't deed me echt niks, omdat ik wist en weet dat het gewoon over was :j

Smsjes zoals van de zomer met 'lang niet gezien, we moeten maar weer eens afspreken' en 'ware liefdes komen bij elkaar terug' vind ik niet neutraal. Bovendien heeft ze toen vreselijk kinderachtig gedaan door op msn tegen m'n vriend te zeggen dat ze mij helemaal niet knap vond. Niet dat ik daar van wakker lig :D, maar het geeft wel het niveau aan van haar doen en laten. Vervolgens staat ze met een groep vriendinnetjes kinderachtig te wijzen en te doen in de kroeg, zegt ze 2 weken geleden ineens weer 'hoi' en reageert m'n vriend naar haar zin niet spontaan genoeg, stuurt ze drammerige smsjes met: 'Gewoon doen alsof je me niet kent'. Om vervolgens weer 2 weken later met een goedkope smoes te komen die zo doorzichtig als een pasgezeemde ruit is :Z Ze probeert op verschillende manieren haar zin te krijgen en blijft hopen dat m'n vriend op de één of andere manier hapt: door óf poeslief te doen of gespeeld boos, omdat ze weet dat hij nu eenmaal een goedsul is in z'n omgang met mensen en omdat het voordat hij met mij had ook altijd lukt :j

Darkchrystal, ik ben het ook zeker deels met jou eens hoor! :j Door toch terug te smsen krijgt zij misschien weer hoop: Oh, hij smst! Hij heeft haar constant genegeerd, maar nog nooit duidelijk gemaakt dat ze geen verwachtingen hoeft te hebben en dat hij eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan haar heeft. Dat heb ik hem gisteren ook duidelijk gemaakt en dat was hij ook met me eens, gelukkig :) Ik begrijp haar heel goed, want je kunt het altijd proberen natuurlijk, maar aan de andere kant kun je ook eens bij jezelf ten rade gaan. Als ik m'n vriend keer op keer laat zitten kún je natuurlijk verwachten dat hij op een gegeven moment iemand vind die wel voor hem gaat, voor 100% En als ik zie dat m'n ex écht gelukkig is, dan ga ik niet zitten stoken in een goede relatie :n

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 14:33

Ik zou me er niet zo druk over maken, dat is ze niet waard. Bovendien heeft je vriend al duidelijk laten blijken dat zij geen indruk meer op hem maakt en dat hij voor jou wil gaan. Omdat ze altijd al een knipperlicht relatie hadden denkt zij dat het wel nóg een keer aan kan gaan nu het uit is. Gewoon lekker negeren verder en je druk maken over je vriend ipv over haar. Ze komt er vanzelf een keer achter dat het tussen hen niet meer goed zal komen.
Heb zelf een tijdje wat gedate met een jongen, is inmiddels al meer dan een jaar uit maar hij probeert nog steeds uit alle macht aandacht te trekken als ie me ziet. Ben inmiddels hevig verliefd op een ander en toen we die sukkel vorige keer tegenkwamen heeft ie ons zo geirriteerd dat mn nieuwe vlam een uur later nog kwaad was. Zulke mensen zijn gewoon ontzettend zielig en niet de moeite waard om ook maar een béétje energie of aandacht aan te besteden.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:09

Ik zou er verder ook niet zoveel op in gaan..
Vind het echt goed van je vriend dat hij haar ook even goed heeft duidelijk gemaakt dat jij de ware voor hem bent :)
Als je gewoon even goed doorgaat met laten zien hoe gelukkig jullie met elkaar zijn als je haar toevallig tegenkomt, zal ze waarschijnlijk vanzelf wel ophouden..

Ik vind het echt enorm knap van je dat je je zo netjes houd!
Zou het zelf echt niet kunnen..