AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Robijn__

AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 15:37

Zijn er nog meer mensen die er gek van worden?

Kinderen die voor de AH staan te wachten om te vragen of je nog voetbal plaatjes heb?
Je word onderhand aangevallen door een stel 'heyena's '..... vind het echt te gek voor worden!
En als je er dan vervolgens langs wilt, blijven ze nog brutaal voor je staan. Je moet bijna geweld gaan gebruiken om door de massa heen te komen!! >;)

Dit is toch te gek voor woorden ? of ben ik de enige die dit zo ziet ???? :=

anneliesdj

Re: AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:39

Wel brutaal als ze je niet langs laten idd.
Verder nee, doe nooit boodschappen bij de AH

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:39

Mijn vriendjes-figuur is ook helemaal wild van die voetbalplaatjes. De AH heeft iig (wederom) weer een goede actie bedacht. [LZP] AH Voetbalplaatjes.

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:40

Ik vind het wel grappig, komop zeg, het zijn kinderen _O-
Eerlijk gezegd vind ik de volwassenen die aan de kassa vechten om de plaatjes veel en veel irritanter :) "Hé als jij ze niet wilt hebben dan wil ik ze wel!!"

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:40

Hier zijn ze ook wel erg enthousiast, maar gelukkig niet opdringerig.
Het is natuurlijk wel een goede manier om snel je album vol te krijgen :D :D

Bij mij hebben ze overigens pech: ik verloot ze in mijn klas onder de liefhebbers ;)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:43

Ik werd ook net opgewacht, en op mijn antwoord 'ik spaar ze zelf!' reageerden ze wel raar!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:44

Bij de AH bij mijn ouders waren ze zelfs op. Mensen kregen het op het bonnetje bijgeschreven en konden ze dan weer halen als de nieuwe lading binnen is :D

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:46

haha mijn zusje heeft ook bij de AH gestaan, heeft wel in een half uurtje tijd 38 pakjes bijmekaar gekregen! anders krijg je dat boekje nooit vol met alleen je boodschappen doen!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:47

ponygekje21 schreef:
haha mijn zusje heeft ook bij de AH gestaan, heeft wel in een half uurtje tijd 38 pakjes bijmekaar gekregen! anders krijg je dat boekje nooit vol met alleen je boodschappen doen!

Het is natuurlijk altijd het proberen waard. ;)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:49

Toen ik nog in een supermarkt werkte en we soortgelijke akties hadden, stuurde we die jonglui altijd weg.
Vind het heel erg aso!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:50

Hier nog geen kinderen gespot bij de AH, ze hadden ze van mij best mogen hebben. Nu speelt mijn zoontje van 2 ermee.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:52

superwoman schreef:
Toen ik nog in een supermarkt werkte en we soortgelijke akties hadden, stuurde we die jonglui altijd weg.
Vind het heel erg aso!

Als ze gewoon buiten de AH staan, is het toch geen probleem?

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:54

Lous schreef:
superwoman schreef:
Vind het heel erg aso!

Als ze gewoon buiten de AH staan, is het toch geen probleem?

echt wel }:)

Het hindert de klant en kan dus en reden zijn voor de klant om naar een andere supermarkt te gaan.

Gaat dus wel om opdringerige jongeren, want anders heeft niemand er last van ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:56

Aha okee das waar. Hier staan ze ook altijd buiten. Maar de meeste supermarkten in Breda zijn AH supermarkten (was zelfs vorige week nog op omroep Brabant), dus hier ontkom je er niet aan. Gelukkig is de AH hier op een plein en niet in een winkelcentrum.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:19

Je wordt gewoon opgewacht voor die plaatjes? Belachelijk zeg, kinderen zijn tegenwoordig zo brutaal vind ik. Ik haalde het niet eens in mijn hoofd om voor een supermarkt te gaan bedelen om dat soort dingen, durfde zulke dingen niet eens aan mijn eigen oma te vragen :=

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:20

Dat vind ik ook. Maar mijn zusje van 8 stond gewoon netjes buiten te winkel in der uppie te vragen of mensen er toevallig hadden, dus ik vind dat ze de mensen niet hinderd op die manier.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:30

Ik had het een tijdje terug ook , ga naar de Appie , en voor de deur staat een hele meute jonge ventjes van een jaar of 7-13 meteen rond me heen te springen : Mevrouw , mevrouw !!!! Als u straks voetbalplaatjes heeft mogen wij ze dan hebben ??!! :j

En dan nog een paar individueel uit dat groepje die proberen dat je hun onthoudt , echt hyena's idd !

Ik wist niet eens dat die plaatjes er waren , was toen de eerste dag zeker :P

Bij terugkomst uit de winkel weer hetzelfde verhaal....

En inderdaad als ik ze de volgende keer weer zie staan dan ga ik wel naar de andere supermarkt , dat gemekker daar heb ik echt geen zin in hoor als het niet hoeft :P

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:57

Ik ben zelf juf van groep 7 en word echt gek van die voetbalplaatjes. Heb ze al meerdere malen afgepakt.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:02

Haagsemeid schreef:
Ik ben zelf juf van groep 7 en word echt gek van die voetbalplaatjes. Heb ze al meerdere malen afgepakt.

Hihi zo ging het dus vroeger toen ik klein was ook al met die voetbalplaatjes :+

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:02

Ik werk bij de Appie en bij ons stonden ze zelf laatst bij de kassa's mensen op te wachten om, zodra ze hadden afgerekend, te vragen of ze de voetbalplaatjes mochten. Wanneer ze zich na een tijdje gaan vervelen gaan ze op de bakken staan slaan en timmeren waar de dozen in horen, wat echt een takkegeluid maakt. Dat is wel ontzettend vervelend. Er is toen ook een collegaatje heen gegaan om te zeggen dat ze maar buiten moesten gaan staan.

Wanneer ze gewoon netjes buiten blijven wachten en het netjes vragen vind ik het best dat ze er staan. :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:08

Lous schreef:
Haagsemeid schreef:

Hihi zo ging het dus vroeger toen ik klein was ook al met die voetbalplaatjes :+

En vergeet de Pokémon kaarten niet. :+ Die werden bij ons ook verboden.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:43

Gister vroegen ze heel netjes: Mevrouw, heeft u misschien nog voetbalplaatjes voor ons? Dus hier gaat het nog netjes :) Vond het wel schattig eigenlijk!

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:45

Ik zat me dood te ergeren aan die brutale snotjong.
Hebben ze niks beters te doen dan mensen lastig vallen in een supermarkt om een paar stomme kaartjes? Ga zelf voetballen of buitenspelen!

En dan dat bijdehandte commentaar als mensen nee zeggen of als er andere jongetjes komen staan. :roll:

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:47

Ohhhw ja dit had je eerder ook bij de plus met al die acties. Van knikker tot voetbal plaatjes. Als je buiten stond had je gelijk een horde kinderen aan je been hangen. Terwijl je gewoon alleen ff een pakje sigaretten ging halen. Heeeel irritant. Weet nog wel dat in andere plaatsen kinderen geweerd werden om in de buurt van zown supermarkt te blijven. haha zie het helemaal voor me, van die totaal doorgeslagen kinders die niet meer naar de supermarkt mogen.. te idioot voor woorden

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:47

Net, op televisie geweest!!
Oudere vrouw had de kaartjes niet aangenomen.
De kinderen heel brutaal, of ze ze alsnog wilde ophalen en aan hun wouden geven. Arme vrouw deed het ook nog.

Vind het te gek voor woorden.
Daar komt bij: Waarom moeten supermarkten altijd van die speciale acties hebben??