- Ik wil eigenlijk gewoon een MBO-fotografie opleiding, maar die zijn er niet, of veel te duur.
- Wat ik verder wil weet ik niet.
- Ik heb ooit een vwo-advies gekregen, maar heb daarbij ADHD waardoor ik geen rust en concentratie kan vinden (zat aan de Ritalin maar die helpt niet meer).
- Als ik iets helemaal alleen uit moet zoeken voel ik me in het diepe gegooid en kan ik niet meer helder denken, m'n hoofd voelt dan gewoon leeg (wat natuurlijk geweldig leuk is met dat competentie-gericht leren van tegenwoordig
)- Ik wil een MBO-4 opleiding zodat ik daarna evt. nog naar het HBO kan.
- Mijn interesses liggen bij: Fotograferen, buiten zijn, organiseren (op kleine schaal), dieren, styling.
- Lichamelijk zware opleidingen zoals paardenhouderij trek ik lichamelijk niet, en dingen als dieren ontleden wat je bij elke dierenopleiding wel krijgt trek ik geestelijk niet.
Ik heb al verschillende beroepskeuzetests gedaan maar die hielpen me niet echt. Ik hoop dat hier iemand misschien een briljant idee voor me heeft.

Wat is dat precies?
)
Als je meer wilt zou je toch denk ik naar een fotovakschool moeten, of hbo, maar dat kan (nog) niet zei je zelf, dus dan is dit de enige optie op fotografie gebied denk ik..