Ik ben ook lid. Zitten regelmatig leuke aanbiedingen bij.
Urbanus
Geplaatst: 28-01-09 14:58
Ik ben ook lid, ik heb onlangs van Gsus voor mezelf een jurk gekocht en voor mijn lief en mijn broer 2 shirts, en ik verheug me op de parfum sale en op de horloges. De sieraden die nu in de sale zijn vind ik ook wel mooi, maar wat ik mooi vind heb ik vaak al (behalve de peperketting)
Ik ben ook lid, dus als er iemand uitgenodigd wil worden? Je mag me je mail ook PB'en als je het niet zo openbaar wilt zetten Kijk bij elke sale altijd even, maar heb nog niks besteld..Parfumsale kijk ik inderdaad ook wel naar uit!
NdV74
Geplaatst: 28-01-09 15:07
Uitnodigingen verzonden hoor. En idd je mag me ook een pb sturen voor een uitnodiging. Geen enkel probleem
Waar zijn jullie nou eigenlijk meebezig?? shopvip is een EXCLUSIEVE community. Daar komt op deze manier heel rap een einde aan
NdV74
Geplaatst: 28-01-09 15:22
Iedereen mag via via lid worden. Kan zelfs via hyves. Daar gaven ze laatste een code weg waarmee iedereen lid kon worden.
Van de site van shopvip: Je kunt alleen lid worden van deze exclusieve shopping community als je door iemand wordt uitgenodigd (referentie). Dus vraag om je heen of iemand al lid is van ShopVIP.com. Mocht je niemand om je heen kennen die lid is van ShopVIP.com dan kun je jezelf ook op de wachtlijst plaatsen.
Dus er is niks mee om om een uitnodiging te vragen.