problemen met word

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

problemen met word

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 22:54

Ik heb ruzie met word :Y) ik heb links die 'lineaal' ofzo niet goedstaan oid? want dat moet een stuk donker zijn want m'n euhm..cursor? (dat knipperende streepje in ieder geval) dat staat helemaal bovenin de pagina hélemaal bovenin dus. En ik wil dus dat die naar beneden gaat, maar m'n vraag is dus hoe doe ik dat? Volgens mij moet ik dus iets met die 'lineaal' links in 't scherm doen maar ik heb al alles geprobeert wat ik zelf weet en zelfs m'n computerfreak broertje heeft 't geprobeert. En ik wil 'm echt naar beneden dus als iemand me kan helpen en vertellen hoe ik dat kan oplossen. Heel graag! alvast bedankt!!!

groetjes maartje

Anoniem

Re: problemen met word

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:56

Sta je in 'afdrukweergave' ? dat kun je via het beeld-menu regelen. Je kunt dit trouwens makkelijk controleren door even in afdrukvoorbeeld te kijken.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 23:03

owh geen idee wat ik nu precies gedaan heb maar door op de een of andere manier op dat afdrukvoorbeeld te klikken heb ik 't nu voor elkaar dat die weer goed is! dankjewel!

edit: nee toch niet :\ als ik weer een nieuw word document aanklik is het weer 't zelfde :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 23:15

Als je het beeldmenu aanklikt kun je overschakelen op 'afdrukweergave' dat is wat je in je scherm ziet als je gewoon zit te werken, je zit nu waarschijnlijk in óverzicht' of 'concept'. Je kunt het ook linksonderin zien, daar staan de verschillende beeldicoontjes ook. Je document is waarschijnlijk wel goed, maar zit je gewoon in de verkeerde weergave en staat het vreemd op je scherm. Wat je in je afdrukvoorbeeld ziet, is hoe het eruit komt te zien op papier.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 23:22

nee het staat op afdrukweergave?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 23:30

Dan kan het zijn dat je de witruimtes verstopt hebt. Als je met je cursor onderaan je pagina staat, dan komen er twee vierkantjes tegen elkaar met pijltjes erin, als je dan dubbelklikt, heb je misschien je volledige pagina weer terug.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 23:37

ja bedankt! nu heb ik 'm echt goed! zelfs als ik word weer opnieuw open doet die 't weer! harstikke bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 23:47

Graag gedaan :).